mboost-dp1

Fjæsbog og ildræv

Gå til bund
Gravatar #1 - cazotaro
30. jul. 2009 09:43
Hej

Jeg har et problem, som jeg lige vil høre, om der er andre der oplever.. Og eventuel en løsning :)

Af en eller anden grund vil Firefox ikke vise Facebooks startside, når jeg er logget ind. Den viser i stedet kun den øverst blå linje, de aller nederste informationer med credits og sådan og så den der menuting der altid er nederst i billedet..
Jeg kan godt se min egen profil og gå ind i grupper, men den vil heller ikke vise andres profiler.

Facebook er generelt ustabilt, men det her har stået på i et stykke tid, jeg har lige tjekket i IE 8 hvor det virker fint.
Desuden har jeg prøvet at rydde cookies osv uden held.

Nogen forslag?
Gravatar #2 - 3214N
30. jul. 2009 09:47
Hvilken version af Firefox kører du med?
Gravatar #3 - ignuz
30. jul. 2009 09:54
Jeg har et lignende problem men det kommer dog ikke konstant. Jeg har opdaget at problemet som regel forsvinder hvis jeg slår greasemonkey og Adblock plus fra.
Gravatar #4 - cazotaro
30. jul. 2009 10:07
version 3.0.12 - prøve rlige at opgradere til 3.5 :P

Bruger ingen af delene, ellers tak for rådet :)
Gravatar #5 - cazotaro
30. jul. 2009 10:12

Det hjalp på problemet, tak skal du have :D
Hvor dumt egentligt ikke lige at tjekke versionen :S
Gravatar #6 - 3214N
30. jul. 2009 10:17
;-)
Gravatar #7 - Tumleren
30. jul. 2009 15:40
Efter jeg er skiftet til Windows 7, virker mit firefox heller ikke med Rapidshare eller Facebook. Bliver nødt til at skifte over i IE for at komme ind og se siderne ordentligt:
http://peecee.dk/upload/view/183375/full

Har normalt ABPlus slået til, men ville lige prøve uden - ingen ændring.
Nogen idéer til hvad det kunne være?
Gravatar #8 - cazotaro
1. aug. 2009 17:21
Well facebook ser præcis ud som det gjorde på min, før jeg opdaterede..

Så et eller andet indlæses forkert..
Gravatar #9 - Nerq
1. aug. 2009 17:34
Jeg syntes faktisk også at jeg har haft nogle problemer med FF på min hjemme pc efter jeg har skiftet til Win7 - nogle af de overnævnte sider ^^ og så nogle andre der bare ikke bliver renderet ordenligt med FF.

Jeg har derfor givet googles browser, Chrome en chance, og er ikke skuffet.

Men nu må vi se når FF4 kommer, om ikke den er mere optimeret end 3.5.
Gravatar #10 - kinaholm
1. aug. 2009 17:44
Jeg har ikke haft probs endnu - jeg har endda bare overført min FF profile fra min gamle vista installation da jeg formaterede.. eneste der irriterer mig er dog Flash - damn det kører ringe under windows 7!
Gravatar #11 - Tumleren
2. aug. 2009 11:54
Hm, det virker heller ikke ordentligt på DR:
FF
IE
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login