mboost-dp1
Forhindrer gamle Windows Updates de nye at komme?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Quick question..
Hvis jeg vælger ikke at installere en Windows Update (hvor i den så bare hele tiden påminder mig..), forhindrer det nye updates i at komme frem, fordi jeg ikke installeret den første? (..at den på en måde blokkerer andre updates før den selv er installeret)
Hvis jeg vælger ikke at installere en Windows Update (hvor i den så bare hele tiden påminder mig..), forhindrer det nye updates i at komme frem, fordi jeg ikke installeret den første? (..at den på en måde blokkerer andre updates før den selv er installeret)
Lige nu er det bare:
Microsoft SQL server 2005 SP3
Update for Silverlight
Windows XP SP3
Før det var det en tool der fortalte hvor vidt dit XP var en kopi eller ej, men det blokkerede nærmest 30 sikkerhedsopdateringer. (Fandt jeg ud af efter jeg havde hentet det..)
Og vil ikke ha' SP3. Kan man ikke skippe dem?
Microsoft SQL server 2005 SP3
Update for Silverlight
Windows XP SP3
Før det var det en tool der fortalte hvor vidt dit XP var en kopi eller ej, men det blokkerede nærmest 30 sikkerhedsopdateringer. (Fandt jeg ud af efter jeg havde hentet det..)
Og vil ikke ha' SP3. Kan man ikke skippe dem?
Det er så et tool MS bruger for at tjekke om din Windows er lovlig - før man kan hente opdateringer skal den tjekkes.. Hvorfor skulle du ikke ville have det?lolage (3) skrev:Før det var det en tool der fortalte hvor vidt dit XP var en kopi eller ej, men det blokkerede nærmest 30 sikkerhedsopdateringer.
#5 Fordi han har installeret en piratkopi... hvilket gør windows omtrent brugbart igen når man ikke skal ligge og ringe ind til microsoft på underlige tidspunkter og tigge om at de åbner for adgang til ens købte produkt igen....
Hvem siger han ikke har den lovlige udgave liggende i skuffen? Sådan klarede jeg da selv deres arkaiske drakoniske DRM lort.
"Microsoft Windows Genuine Advantage Validation" Tool forhindrer på xp kun modtagelse af det microsoft klassificerer som non-critical updates. Det er stort set ingenting, og de resterende er ligegyldige hvis du sikkerhedsmæssigt ikke har skruet hovedet helt forkert på. Hvis du er meget ked af du ikke kan hente de resterende ting, så google det kodeord jeg har markeret. Der er hjælp at hente.
Hvem siger han ikke har den lovlige udgave liggende i skuffen? Sådan klarede jeg da selv deres arkaiske drakoniske DRM lort.
"Microsoft Windows Genuine Advantage Validation" Tool forhindrer på xp kun modtagelse af det microsoft klassificerer som non-critical updates. Det er stort set ingenting, og de resterende er ligegyldige hvis du sikkerhedsmæssigt ikke har skruet hovedet helt forkert på. Hvis du er meget ked af du ikke kan hente de resterende ting, så google det kodeord jeg har markeret. Der er hjælp at hente.
Det siger ingen?rasmusv (6) skrev:Hvem siger han ikke har den lovlige udgave liggende i skuffen?
Lige præcis WGA kan jeg se en mening med.rasmusv (6) skrev:Sådan klarede jeg da selv deres arkaiske drakoniske DRM lort.
Og den gamle violin historie med at det er besværligt at få MS til at åbne for ens licens igen er for langt ude.
1. Ring på nummeret der står og få fat på en "robot"
2. Tast koden der står på skærmen
3. Tast koden du får i røret
4. Din XP er nu aktiveret igen.
Jeg har _aldrig_ oplevet at skulle snakke med en rigtig person, og jeg har aktiveret XP +20 gange på denne måde. Endda ulovlige licenser har jeg aktiveret sådan..
lolage (11) skrev:#4
Grunden til jeg ikke vil ha' SP3 er fordi jeg har læst det kan være ustabilt med spil og at SP2 generalt er bedre >_>
Så har du enten læst forkert...eller lyttet til en amatør der ikke aner hvad han snakker om...begge dele fører ned af samme forkerte sti, så korriger venligst.
SP3 er en samling af ældre opdateringer til OS'et. Udover det er der en række nye opdateringer med i pakken også.lolage (16) skrev:#15
Ye kunne jeg regne ud, men SP3 burde da ikke kræves for at få sikkerhedsopdateringer?
Så jo, den kan godt være krævet for at nyere opdateringer kan hentes :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.