mboost-dp1
Forkert serienummer i WoW
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min søn på 10 har fået WoW i kalendergave i søndags og gik straks i gang med at installere. Desværre kom han til at indtaste reklame-gæste-serienummeret i stedet for det rigtige. (Han er endnu ikke helt skrap til engelsk)
Vi har brugt ca. 8 timer på at installere. Kan vi ændre serienummeret til det rigtige uden at afinstallere?
Lige nu er han ulykkelig, så hjælp vil blive påskønnet!
Vi har brugt ca. 8 timer på at installere. Kan vi ændre serienummeret til det rigtige uden at afinstallere?
Lige nu er han ulykkelig, så hjælp vil blive påskønnet!
Accountnummeret bruges ikke til at aktivere spillet, men derimod til at lave en account. Så i kan sådan set bare oprette en ny account med det originale serienummer.
Og så er der ikke nogen forskel andet end gæstenummeret kun giver 14 dages gratis spilletid, hvor det originale nummer giver 60 dages gratis spilletid. Efter det kan begge numre fungere som helt almindelige accounts.
Så vidt jeg er informeret.
Og så er der ikke nogen forskel andet end gæstenummeret kun giver 14 dages gratis spilletid, hvor det originale nummer giver 60 dages gratis spilletid. Efter det kan begge numre fungere som helt almindelige accounts.
Så vidt jeg er informeret.
https://signup.wow-europe.com/menu.html?locale=en_...
Altså kan du GODT opgradere trial accounten til en normal account.
Upgrade a trial account - At any time after you’ve activated your trial account, you can click the button below and upgrade to a retail account by entering a retail box authentication key.
Altså kan du GODT opgradere trial accounten til en normal account.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.