mboost-dp1

Forkert serienummer i WoW

Gå til bund
Gravatar #1 - Brita
9. dec. 2008 14:04
Min søn på 10 har fået WoW i kalendergave i søndags og gik straks i gang med at installere. Desværre kom han til at indtaste reklame-gæste-serienummeret i stedet for det rigtige. (Han er endnu ikke helt skrap til engelsk)

Vi har brugt ca. 8 timer på at installere. Kan vi ændre serienummeret til det rigtige uden at afinstallere?

Lige nu er han ulykkelig, så hjælp vil blive påskønnet!
Gravatar #2 - trylleklovn
9. dec. 2008 14:06
Accountnummeret bruges ikke til at aktivere spillet, men derimod til at lave en account. Så i kan sådan set bare oprette en ny account med det originale serienummer.

Og så er der ikke nogen forskel andet end gæstenummeret kun giver 14 dages gratis spilletid, hvor det originale nummer giver 60 dages gratis spilletid. Efter det kan begge numre fungere som helt almindelige accounts.

Så vidt jeg er informeret.
Gravatar #3 - Brita
9. dec. 2008 14:10
Hvordan opretter man en ny account?
Gravatar #4 - Du3-
9. dec. 2008 14:10
Når han åbner WoW så klikker i på "Manage Account".
Jeg mener der er en knap et sted der hedder activate eller upgrade eller noget i den dur.. Der klikker i og indsætter den rigtige kode.. Så burde det spille helt fint :-)
Gravatar #5 - Brita
9. dec. 2008 14:11
ok - prøver nu
Gravatar #6 - trylleklovn
9. dec. 2008 14:11
https://signup.wow-europe.com/menu.html?locale=en_...

Upgrade a trial account - At any time after you’ve activated your trial account, you can click the button below and upgrade to a retail account by entering a retail box authentication key.

Altså kan du GODT opgradere trial accounten til en normal account.
Gravatar #7 - Brita
9. dec. 2008 14:24
Det virker og sønnen er lykkelig. 1000 tak til alle der hjalp! Og god jul...

:D
Gravatar #8 - Du3-
9. dec. 2008 14:28
Så lidt, glad for mine 4+ år med WoW ikke er blevet spildt :P
Gravatar #9 - vandfarve
11. dec. 2008 08:43
Du3- (8) skrev:
Så lidt, glad for mine 4+ år med WoW ikke er blevet spildt :P

... jo...

:)
Gravatar #10 - Du3-
11. dec. 2008 08:54
vandfarve (9) skrev:
... jo...

:)

Hov hov du :P Har vidst nok os haft arbejde og skole imens... Tror jeg..... :D
Gravatar #11 - zin
11. dec. 2008 09:01
#10: Ja, men grundet WoW ved vi jo allesammen godt hvor meget du har fået ud af det...
Gravatar #12 - Du3-
11. dec. 2008 09:12
Så du siger det er WoW's skyld jeg ikke går på den skole mere og ikke har det arbejde?! :P
Gravatar #13 - zin
11. dec. 2008 09:23
#12: Tager jeg fejl, hvis jeg siger ja?
Gravatar #14 - Du3-
11. dec. 2008 09:24
Hehe for at være ærlig, så med arbejdet ja :P Det stoppede jeg kun fordi jeg nu er i lære.. Men det med skolen.. Hmmm... Kommenterer jeg ikke på ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login