mboost-dp1
Formatering
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Halløj Newz, jeg kunne forstille mig at spørgsmålet er stillet her inde 1½ milliard gange før, men søgte lidt rundt og syntes ikke jeg kunne finde svaret..
Jeg vil gerne have formateret/gendannet min computer til fabriks indstillinger eller hvad man nu kalder det.
Det er stationær computer uden mærke, og jeg ligger ikke inde med Windows cden (W7, 64bit)
Er der noget værktøj i windows der gør det muligt, eller hvordan skal jeg få det gjort? :)
- Den knap så nørdede nørd
Jeg vil gerne have formateret/gendannet min computer til fabriks indstillinger eller hvad man nu kalder det.
Det er stationær computer uden mærke, og jeg ligger ikke inde med Windows cden (W7, 64bit)
Er der noget værktøj i windows der gør det muligt, eller hvordan skal jeg få det gjort? :)
- Den knap så nørdede nørd
Jeg ville nok downloade en Windows 7 DVD og finde et værktøj der kunne fiske din nøgle ud af din nuværende installation. Jeg ved ikke hvor lovligt det er, men du vil beholde din nuværende nøgle.
Hvis din computer er solgt med en OEM version af windows er det faktisk et krav at klistermærket med nøglen skal klistres på computeren, men det er jo ikke sikkert at du er så heldig..
reefermadness (3) skrev:Hvis din computer er solgt med en OEM version af windows er det faktisk et krav at klistermærket med nøglen skal klistres på computeren, men det er jo ikke sikkert at du er så heldig..
Den er købt hos PC-Nordic med W7 installeret, men ingen klistermærke :/
Så må du hellere ringe til dem og bede dem om at sende den OEM W7 key / cd som du har krav på..
Du har ikke nødvendigvis krav på en CD, f.eks beder nyere acer pc'ere dig om at lave en genoprettelses disk når du starter computeren.
Men for overhovedet at installere W7 må du acceptere nogle betingelser, i disse betingelser står der (står faktisk også på en lap papir ved siden af oem disken) at klistermærket SKAL klistres på den PC den er licenseret til.
Du har ikke nødvendigvis krav på en CD, f.eks beder nyere acer pc'ere dig om at lave en genoprettelses disk når du starter computeren.
Men for overhovedet at installere W7 må du acceptere nogle betingelser, i disse betingelser står der (står faktisk også på en lap papir ved siden af oem disken) at klistermærket SKAL klistres på den PC den er licenseret til.
Men det kan jo godt være vanskeligt afhængig af hvor længe siden det er at computeren blev købt.
Hvis OP har en lovlig kopi af win7 på maskinen og ikke har adgang til en nøgle ville jeg personligt ikke have de store kvaler med at installere en piratversion. Men det er selvfølgelig irriterende at blive nødt til...
Men det kan jo godt være vanskeligt afhængig af hvor længe siden det er at computeren blev købt.
Hvis OP har en lovlig kopi af win7 på maskinen og ikke har adgang til en nøgle ville jeg personligt ikke have de store kvaler med at installere en piratversion. Men det er selvfølgelig irriterende at blive nødt til...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.