mboost-dp1
Forskellige wallpapers på to skærme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
I "dit wallpaper"-tråden så jeg at der var en bruger der havde 3 forskelige baggrunde på sit 3-skærms setup.
Jeg har nu forsøgt at gøre det sammed med mit 2-skærms (1680x1050 main screen og mit 720p HD tv)
Jeg har fulgt denne guide
Det virker, men der er et problem:
Baggrunden bag ikonerne på mit desktop er blå, og ikke bare mit wallpaper som tidligere.
Som det kan ses på dette billede fra guiden er der også en anden farve end selve baggrunden bag ikonerne.
Kan jeg ændre det så jeg bare har mit wallpaper som baggrund på ikonerne?
Jeg har nu forsøgt at gøre det sammed med mit 2-skærms (1680x1050 main screen og mit 720p HD tv)
Jeg har fulgt denne guide
Det virker, men der er et problem:
Baggrunden bag ikonerne på mit desktop er blå, og ikke bare mit wallpaper som tidligere.
Som det kan ses på dette billede fra guiden er der også en anden farve end selve baggrunden bag ikonerne.
Kan jeg ændre det så jeg bare har mit wallpaper som baggrund på ikonerne?
#5 Jeg ved godt nView er låst i visse tilfælde....
Feks skal jeg unzippe driveren og unzippe nview.cab og installere nview på den måde under Windows7.
Nview findes til alle nvidia-kort.
Jeg ville lige tilføje at "move to desktop" og de andre højreklik-muligheder man har med nview faktisk virker under Windows7.... Det er lidt fedt at kunne højreklikke på previewsne i taskbaren og flytte sine vinduer på den måde.
Feks skal jeg unzippe driveren og unzippe nview.cab og installere nview på den måde under Windows7.
Nview findes til alle nvidia-kort.
Jeg ville lige tilføje at "move to desktop" og de andre højreklik-muligheder man har med nview faktisk virker under Windows7.... Det er lidt fedt at kunne højreklikke på previewsne i taskbaren og flytte sine vinduer på den måde.
#10 Det kan jeg ikke.
Jeg kan blot tilføje at nview.cab ligger i driveren og at man derfra kan installere nview på sit nvidiakort om det er quadro eller ej.
Såvidt jeg husker har jeg installeret nview uden compatibility på Windows7 med følgende versionsnumre: 7000, 7057, 7077 og nu 7100..... med et GTX260 (gamle version).
Jeg kan blot tilføje at nview.cab ligger i driveren og at man derfra kan installere nview på sit nvidiakort om det er quadro eller ej.
Såvidt jeg husker har jeg installeret nview uden compatibility på Windows7 med følgende versionsnumre: 7000, 7057, 7077 og nu 7100..... med et GTX260 (gamle version).
#11: Pudsigt. Jeg kan ikke bruge nview, når jeg installerer det med XP compatibility og kør som administrator. Der bliver bare rapporteret at der skal køres Desktop Manager.. Som ikke kører - og selve driverepakken kan ikke installeres... Jeg ved ikke hvordan du har fået nview til at virke, men jeg kan ikke. :-(
Du skal installere UDEN compatibility.... Og behøver heller ikke "run as administrator"..
Hent feks driveren herfra: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?show...
Dernæst unzipper du den, så unzipper du nview.cab inde i den.... I den nu unzippede nview-folder ligger der en "nviewsetup.exe".
Den dobbeltklikker du på og så installerer nview desktop manager 120.96.
Hvis det ikke virker for dig, vil jeg foreslå en reinstall af dit OS. evt noget drivercleaner og så prøve igen.
Rettelse: du skal ikke hente nvidia-driveren fra ovenstående link, det er ikke den rigtige nview der ligger i den.... Det virker dog stadig, men du vil få en version mismatch.
...fordi det er 120.95 der ligger i den pakke.
Det er nok bedre at hente den fra nvidia.com.
Hent feks driveren herfra: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?show...
Dernæst unzipper du den, så unzipper du nview.cab inde i den.... I den nu unzippede nview-folder ligger der en "nviewsetup.exe".
Den dobbeltklikker du på og så installerer nview desktop manager 120.96.
Hvis det ikke virker for dig, vil jeg foreslå en reinstall af dit OS. evt noget drivercleaner og så prøve igen.
Rettelse: du skal ikke hente nvidia-driveren fra ovenstående link, det er ikke den rigtige nview der ligger i den.... Det virker dog stadig, men du vil få en version mismatch.
...fordi det er 120.95 der ligger i den pakke.
Det er nok bedre at hente den fra nvidia.com.
Det er det samme?ZiN (15) skrev:Der installeres ikke Desktop Manager, kun Nview. :-(
Lige en opdatering...
Jeg har geninstalleret 64-bit Windows 7, 7100RC i går.
Den installerede Nvidia 185.85 driveren. Jeg gik så på denne side: http://www.nvidia.com/object/win7_x64_185.85_whql.... og hentede driveren...
Dernæst unzippede jeg driveren, unzippede nview.cab derfra og kørte nviewsetup.exe... Den installerede så NVIEW Desktop Manager 120.99 for mig...
Jeg brugte hverken compatibility eller "run as admin" (min bruger er dog administrator).
Herefter har jeg fuld adgang til nview. Desktop manageren enabler man ved at gå ind i Nvidia Nview Desktop Manager i kontrol-panelet.
Så der... Beskrevet og testet. Fungerer alderes glimrende. Skal vi også have screen-shots med?
Herefter har jeg fuld adgang til nview. Desktop manageren enabler man ved at gå ind i Nvidia Nview Desktop Manager i kontrol-panelet.
Her knækker filmen for mig; Jeg har ingen Nvidia Nview Desktop Manager i mit kontrol panel - kun Nvidia Control Panel (hvorfra jeg ikke kan aktivere noget Desktop Manager eller tilgå Nview). Logik kræver altså at du må have taget endnu et skridt eller gjort noget, som jeg ikke har. :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.