mboost-dp1
Gem en hjemme side - PDF?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg vil meget gerne gemme denne hjemmeside
http://www.berlingske.dk/article/20080704/anmeldel...
Det er en anmeldelse af VETO's koncert på Roskilde
Kan man gemme den evt. i PDF.
Det skal siges jeg har MAC
http://www.berlingske.dk/article/20080704/anmeldel...
Det er en anmeldelse af VETO's koncert på Roskilde
Kan man gemme den evt. i PDF.
Det skal siges jeg har MAC
Har en meget smartere måde...
Du henter programmet doPDF.
Dette er en printer som printer hele skidtet til en PDF fil.
Helt igennem virklig fedt program.
Du henter programmet doPDF.
Dette er en printer som printer hele skidtet til en PDF fil.
Helt igennem virklig fedt program.
Enten kan du vælge Print Artikel lige under billedet, så får du en forenklet udgave af artiklen som du kan gemme til PDF.
Ellers kan du i Safari vælge File -> Mail contents of this page
Så åbner den indholdet i en ny mail besked hvor du så kan fjerne de ting du ikke vil have med og så igen printe beskeden til PDF.
Ellers kan du i Safari vælge File -> Mail contents of this page
Så åbner den indholdet i en ny mail besked hvor du så kan fjerne de ting du ikke vil have med og så igen printe beskeden til PDF.
Jeg plejer at bruge firefox og extension firebug når jeg vil printe noget og vil af med reklamer og andet.
Det er nørdet men det virker :)
Det jeg gør er at højreklikke på det element jeg vil af med (ctrl+museklik under osx) og vælge inspect element.
I bunden af firefox vinduet kommer firebug frem og skulle gerne have valgt det element jeg højreklikkede på før, men det kan være jeg ikke ramte helt rigtigt så jeg finder det rigtige element ved at holde musen over tag-navnet som gør at elementet på siden bliver blå, når jeg så har fundet det ringe element så højreklikker jeg på det element jeg vil af med og vælger "delete element".
Jeg gentager så processen, indtil alt jeg vil af med er væk. :)
eller som der blev foreslået kan du bruge print artikel linket på siden :)
Det er nørdet men det virker :)
Det jeg gør er at højreklikke på det element jeg vil af med (ctrl+museklik under osx) og vælge inspect element.
I bunden af firefox vinduet kommer firebug frem og skulle gerne have valgt det element jeg højreklikkede på før, men det kan være jeg ikke ramte helt rigtigt så jeg finder det rigtige element ved at holde musen over tag-navnet som gør at elementet på siden bliver blå, når jeg så har fundet det ringe element så højreklikker jeg på det element jeg vil af med og vælger "delete element".
Jeg gentager så processen, indtil alt jeg vil af med er væk. :)
eller som der blev foreslået kan du bruge print artikel linket på siden :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.