mboost-dp1
Gør TDC noget imod dem der går udenom TPB spærring?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Haii,
ville bare vide om der er nogen risiko/"straf" hvis man vælger at gå uden om TPB spærringen og ignorere den nye lov?
- lolage
Edit
Ved ikke lige om det er en lov da TDC skriver "de har valgt", som får det til at lyde de selv har valgt det og det ikke var loven der fik dem til det?
ville bare vide om der er nogen risiko/"straf" hvis man vælger at gå uden om TPB spærringen og ignorere den nye lov?
- lolage
Edit
Ved ikke lige om det er en lov da TDC skriver "de har valgt", som får det til at lyde de selv har valgt det og det ikke var loven der fik dem til det?
Jeg er faktisk ret glad for de gjorde det. Da TPB ikke længere var tilgængeligt fandt jeg istedet en ny side, med dobbelt så meget warez :D
Har skrevet et brev til Jesper Bay og takket for spærringen, ellers ville jeg aldrig have fundet det nye site :D
Har skrevet et brev til Jesper Bay og takket for spærringen, ellers ville jeg aldrig have fundet det nye site :D
Det er også planen, for så kan det være at jeg finder et sted med dobbelt så meget warez som før, så har jeg pludselig adgang til 4x så meget :D
Det er også planen, for så kan det være at jeg finder et sted med dobbelt så meget warez som før, så har jeg pludselig adgang til 4x så meget :D
noramskull (7) skrev:#6
You don't see the big picture? Til sidst har du jo sørget for de alle bliver lukket :D (Så er der nok en pirat eller 2 der kommer efter dig :P )
Mit formål med livet er at tage backup af nettet, så hvis der er noget de mangler, får de det bare af mig :D
Mit formål med livet er at tage backup af nettet, så hvis der er noget de mangler, får de det bare af mig :D
fidomuh (11) skrev:Det er ikke ulovligt at besoege, benytte eller sprede ting fra TPB.
Kommer da så lige an på om du mener de torrents TPB har liggende eller du mener indholdet af de torrents : )
Det kommer så an på hvilke "ting" vi snakker om. Og for den sags skyld hvordan man tolker "fra".
Hvis du henter en torrent-fil fra TPB, og spreder den, og på den måde giver andre adgang til at downloade noget de ikke må downloade, så er det ifølge dansk lovgivning "medvirken til kriminalitet".
Og så siger folk jo ofte at de har hentet fx. en film fra TPB. Teknisk set er det ikke korrekt, men det er jo der de har fundet den.
Jeg kan godt se hvad du mener, men dit udsagn er alligevel misvisende.
Det kommer så an på hvilke "ting" vi snakker om. Og for den sags skyld hvordan man tolker "fra".
Hvis du henter en torrent-fil fra TPB, og spreder den, og på den måde giver andre adgang til at downloade noget de ikke må downloade, så er det ifølge dansk lovgivning "medvirken til kriminalitet".
Og så siger folk jo ofte at de har hentet fx. en film fra TPB. Teknisk set er det ikke korrekt, men det er jo der de har fundet den.
Jeg kan godt se hvad du mener, men dit udsagn er alligevel misvisende.
#12/14
Det er ikke ulovligt at sprede ting fra TPB.
Det er ulovligt at sprede ting man ikke har ret til at sprede - det har intet med TPB at goere.
Mit udsagn er sandt, det er ikke TPB der er en faktor, det er indholdet :)
Det jeg ser som misvisende, er den antagelse IFPI og regeringen forosoeger at presse os ned over hovedet: Netop at TPB er "ulovlig" :)
Derudover saa er det "antaget" at det i Danmark ogsaa er ulovligt at sprede torrents der linker til ulovligt indhold, saa #12, det goer ingen forskel ;)
Det er ioevrigt lidt det samme med AllOfMp3, som ogsaa er 100% lovlig at benytte i Danmark, paatrods af at regeringen og IFPI proever at bilde os det modsatte ind :)
( Brian Mikkelsen har skam selv bekraeftet at det er fuldt lovligt )
Det er ikke ulovligt at sprede ting fra TPB.
Det er ulovligt at sprede ting man ikke har ret til at sprede - det har intet med TPB at goere.
Mit udsagn er sandt, det er ikke TPB der er en faktor, det er indholdet :)
Det jeg ser som misvisende, er den antagelse IFPI og regeringen forosoeger at presse os ned over hovedet: Netop at TPB er "ulovlig" :)
Derudover saa er det "antaget" at det i Danmark ogsaa er ulovligt at sprede torrents der linker til ulovligt indhold, saa #12, det goer ingen forskel ;)
Det er ioevrigt lidt det samme med AllOfMp3, som ogsaa er 100% lovlig at benytte i Danmark, paatrods af at regeringen og IFPI proever at bilde os det modsatte ind :)
( Brian Mikkelsen har skam selv bekraeftet at det er fuldt lovligt )
Jesper Bay trænger til en stor fed pikkemand så han kan slappe lidt af den klamme nar.
Skide neokonservative mørkemand.
Hans spærring har INTET gjort, TPB har oplevet en lille fremgang (måske) i deres trafik fra DK.
De har på ingen måde oplevet en nedgang.
HAHAHAHA.
(Desværre rammer hans frygt-kampagne folk som #1, heldigvis for ham har han gode debattører på Newz.dk der kan skelne skidt fra kanel)..
Som sagt: STOR FED PIKKEMAND TIL JESPER BAY!
Skide neokonservative mørkemand.
Hans spærring har INTET gjort, TPB har oplevet en lille fremgang (måske) i deres trafik fra DK.
De har på ingen måde oplevet en nedgang.
HAHAHAHA.
(Desværre rammer hans frygt-kampagne folk som #1, heldigvis for ham har han gode debattører på Newz.dk der kan skelne skidt fra kanel)..
Som sagt: STOR FED PIKKEMAND TIL JESPER BAY!
fidomuh (15) skrev:Det er ikke ulovligt at sprede ting fra TPB.
Det er ikke ulovligt at sprede noget, fordi det kommer fra TPB. Men nogle af ting man kan finde via TPB er ulovligt at sprede.
Man kan ikke sige at dit udsagn er sandt eller falsk, for det er så vagt formuleret, at det kan forstås på flere vidt forskellige måder.
Men ja ja da: Forstår man det på den rigtige måde, er det sandt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.