mboost-dp1
Grafik fejl - skift fra nVidia til AtiRadeon
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
For nogle måneder siden skiftede jeg mit MSI 7300GS ud med et Sapphire HD4670, fordi det gamle kort ikke kunne køre GTA IV.
Desværre laver det nye kort nogle ret sære fejl i diverse spil - jeg har uploadet nogle billeder af det. Da disse nok bedre beskriver fejlen. Billederne er fra BF1942, GTA IV samt Oblivion. Men jeg har også oplevet fejl i Sims2 og nogle andre spil.
http://picasaweb.google.com/cazotarobj/GrafikFejl#
Jeg har i dag sendt en ticket til Sapphire, men jeg tænkte at I, her på newz.dk, måske også kunne hjælpe. Jeg burde naturligvis have gjort mere ved problemet tidligere, men jeg har selv rodet lidt med nogle drivere. For umiddelbart tror jeg at jeg ikke har fået fjerne driverne fra det gamle kort fuldstændigt. Men hvis det er problemet har jeg i hvert fald ikke gjort det rigtigt.
Jeg håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak :)
Desværre laver det nye kort nogle ret sære fejl i diverse spil - jeg har uploadet nogle billeder af det. Da disse nok bedre beskriver fejlen. Billederne er fra BF1942, GTA IV samt Oblivion. Men jeg har også oplevet fejl i Sims2 og nogle andre spil.
http://picasaweb.google.com/cazotarobj/GrafikFejl#
Jeg har i dag sendt en ticket til Sapphire, men jeg tænkte at I, her på newz.dk, måske også kunne hjælpe. Jeg burde naturligvis have gjort mere ved problemet tidligere, men jeg har selv rodet lidt med nogle drivere. For umiddelbart tror jeg at jeg ikke har fået fjerne driverne fra det gamle kort fuldstændigt. Men hvis det er problemet har jeg i hvert fald ikke gjort det rigtigt.
Jeg håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak :)
Jeg har set problemet før. Jeg kan dog ikke huske på hvilket grafikkort, men det var defekt RAM på kortet der havde skylden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.