mboost-dp1
Grafikindstillinger låser fast
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er den lykkelige ejer af en Dell Precision M4300. Her inden for de sidste tre uger har jeg oplevet at mine grafikindstillinger låser fast på en bestemt indstilling og ikke lader sig flytte?
Grafikkortet er Nvidia Quadro FX 360M
Når jeg Docker min PC anvender jeg 2x24" skærm fra Samsung.
Det mærkelige er at den bytter skærmene rundt, ændrer på opløsningen og låser indstillingerne. Jeg kan kun låse op igen ved at lave et Roll back til et tidligere gendannelsestidspunkt? Det sker nu hver gang jeg anvender min PC uden for Dockingstationen?
Er der andre der har oplevet lignende eller har en idé til en løsning.
MVH - Godik
Grafikkortet er Nvidia Quadro FX 360M
Når jeg Docker min PC anvender jeg 2x24" skærm fra Samsung.
Det mærkelige er at den bytter skærmene rundt, ændrer på opløsningen og låser indstillingerne. Jeg kan kun låse op igen ved at lave et Roll back til et tidligere gendannelsestidspunkt? Det sker nu hver gang jeg anvender min PC uden for Dockingstationen?
Er der andre der har oplevet lignende eller har en idé til en løsning.
MVH - Godik
Hej Clauzii
Skærmene er samme model, jeg har ikke opdateret grafikdriveren, men måske var det ikke nogen dum idé at gå efter den. Jeg kunne jo tjekke om det var muligt at gå tilbage til en tidligere grafikdriver. Jeg vil lige kigge lidt på den mulighed..
Det med at vende dem rundt dur nok ikke - grafikindstillingerne er jo låst indtil jeg laver et roll back til før jeg pillede min pc ud af dockingstationen.
Skærmene er samme model, jeg har ikke opdateret grafikdriveren, men måske var det ikke nogen dum idé at gå efter den. Jeg kunne jo tjekke om det var muligt at gå tilbage til en tidligere grafikdriver. Jeg vil lige kigge lidt på den mulighed..
Det med at vende dem rundt dur nok ikke - grafikindstillingerne er jo låst indtil jeg laver et roll back til før jeg pillede min pc ud af dockingstationen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.