mboost-dp1
Grr irriterende Minimering v/Gaming og noget windowsfejl
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Nu jeg ved at blive godt gal i ægget da min computer minimere når gamer... Det er pisse irriterende når man sidder og konsentrerer sig og det minimere sig.. Og det er generelt alle spil...
Hva kan det skyles?? gjorde også ved min gamle computer?
Og så har jeg nogle gange et problem med at Windows får en fejl så jeg skal genstarte, for den lukker nemlig nettet af, den kan ikke åbne joblisten og kan ikke gemme
Hvorfor?
Det kan ske når jeg gamer, eller laver et eller andet som er krævende for computeren og hvis jeg bruger winamp i længere tid
Hva kan det skyles?? gjorde også ved min gamle computer?
Og så har jeg nogle gange et problem med at Windows får en fejl så jeg skal genstarte, for den lukker nemlig nettet af, den kan ikke åbne joblisten og kan ikke gemme
Hvorfor?
Det kan ske når jeg gamer, eller laver et eller andet som er krævende for computeren og hvis jeg bruger winamp i længere tid
#1 ikke at det er en proffesionel løsning, men det plejer at hjælpe bare at reninstallere l*rtet.
Jeg tror nemlig bare der er sket en fejl med nogle systemfiler og så er den nemmeste måde bare at starte forfra :)
Jeg tror nemlig bare der er sket en fejl med nogle systemfiler og så er den nemmeste måde bare at starte forfra :)
Evt. fortæl om du bruger XP eller Vista, det kan jo også hjælpe?
Men når min com. fucker, mens jeg gamer, så straffer jeg bare programmerne, som gør det.
(jeg lukker ALT, som jeg ikke bruger ned).
jeg synes faktisk, at det plejer at hjælpe.
Men når min com. fucker, mens jeg gamer, så straffer jeg bare programmerne, som gør det.
(jeg lukker ALT, som jeg ikke bruger ned).
jeg synes faktisk, at det plejer at hjælpe.
Jeg havde samme problem for noget tid siden... fejlen kom efter jeg genstartede min computer under første load af TF2, og så vupti gik den i lort...
Jeg geninstallerede bare windows, det virkede fint, men selvfølgelig ikke en optimal løsning...
Hvis du har steam installeret, så prøv at slå steam community overlay fra i indstillinger
Jeg geninstallerede bare windows, det virkede fint, men selvfølgelig ikke en optimal løsning...
Hvis du har steam installeret, så prøv at slå steam community overlay fra i indstillinger
#8 ja oaky hvis du har prøvet at reninstallere et par gange og det ikke har hjulpet... ville jeg ikke vide hvad jeg ville gøre, men jeg ville tro det så var en hardware fejl!
Det lyder ikke som en hardwarefejl, hvis det kun er, når du spiller, den minimerer.
For mig at se, så lyder det umiddelbart som om, du har et program installeret (frivilligt eller ej), der gerne vil gøre opmærksom på sig selv.
Har du installeret nogle obskure programmer for nylig? Fildelingsprogrammer, daemon tools eller andre, hvor der måske er noget adware med?
Det lyder ikke som en hardwarefejl, hvis det kun er, når du spiller, den minimerer.
For mig at se, så lyder det umiddelbart som om, du har et program installeret (frivilligt eller ej), der gerne vil gøre opmærksom på sig selv.
Har du installeret nogle obskure programmer for nylig? Fildelingsprogrammer, daemon tools eller andre, hvor der måske er noget adware med?
Hent TweakUI fra Microsoft:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/power...
Under "Focus" sæt den til "prevent applications from stealing focus"..se om det hjælper....
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/power...
Under "Focus" sæt den til "prevent applications from stealing focus"..se om det hjælper....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.