mboost-dp1

GTA IV vil ikke starte!!

Gå til bund
Gravatar #1 - phil513
6. nov. 2009 23:55
Hey

Jeg har købt GTA IV over steam. Når jeg vil starte spillet går der 30 sek og så siger windows at spillet ar holdt op med at fungere. Windows siger at beskrivelsen er: Critical runtime problem. Når jeg når trykker på problemdetaljer i vinduet der kommer op med beskeden siger den noget om min GPU, CPU, os-version, RAM og landestandard-id!!

Jeg forstår ikke en pind, har prøvet at genstarte og geninstallerer steam og jeg ved ikke hvad.

PLZ hjælp!!

Phil 513
Gravatar #2 - Daniel-Dane
7. nov. 2009 00:38
Jeg mener, at GTA IV kræver bestemte biblioteker (ala .NET-framework). Du kan evt. google det, men forsøg i hvert fald først at opdatere DirectX!

Nu skal du også huske, at GTA IV er lavet til konsollerne er så bare smidt over på pcen, derfor er der blevet rapporteret en del problemer.
Gravatar #3 - phil513
7. nov. 2009 15:23
Hvor opdatere man DirectX henne på sin pc?
Gravatar #4 - Qw_freak
7. nov. 2009 15:48
det gør du på microsoft download center!
Gravatar #5 - phil513
7. nov. 2009 16:48
Jeg prøvede at opdatere DirectX det gik fint men det hjalp ikke
Gravatar #6 - Qw_freak
7. nov. 2009 17:02
der har værert kæmpe problemer med inst af -GTA IV på pc, du må prøve at google fejlmeddelelsen og så se om der kommer nogen resultater du kan bruge!

Ved ikke om dette kan hjælpe!
Gravatar #7 - phil513
7. nov. 2009 18:44
tak du :) det vil jeg og tak for din tid
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login