mboost-dp1
GTX465 "no display"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg har et GTX 465 som ikke viser noget på skærmen (der er ikke noget signal) men pc’en starter op.
skærm signal forsvinder efter Windows logo under start op processen men pc’en starter fint op og jeg kan høre Windows start op lyden og logge på med remote desktop.
Det virker uden drivers(med standart VGA) men der kan jeg kun vælge et meget begrænset udvalg af opløsninger osv…
Det virker under fejlstikker tilstand samme historie som uden drivers.
hvad kan dette skyldes jeg har prøvet flere forskellige drivers(versioner)
skærm signal forsvinder efter Windows logo under start op processen men pc’en starter fint op og jeg kan høre Windows start op lyden og logge på med remote desktop.
Det virker uden drivers(med standart VGA) men der kan jeg kun vælge et meget begrænset udvalg af opløsninger osv…
Det virker under fejlstikker tilstand samme historie som uden drivers.
hvad kan dette skyldes jeg har prøvet flere forskellige drivers(versioner)
Tak for de mange fine forslag.
#5 det er et grafikkort jeg har fået da en ven købte et nyt pga dette problem på en anden maskine
#7 displaydrivren bliver ikke taget i brugt før næste genstart så.
#8 det har jeg prøvet og så virker det indtil jeg installere driveren igen.
#9 den kan køre et HD6970 uden problemer :)
Jeg har desvære ikke nogen kvittering. så jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op med kortet
#5 det er et grafikkort jeg har fået da en ven købte et nyt pga dette problem på en anden maskine
#7 displaydrivren bliver ikke taget i brugt før næste genstart så.
#8 det har jeg prøvet og så virker det indtil jeg installere driveren igen.
#9 den kan køre et HD6970 uden problemer :)
Jeg har desvære ikke nogen kvittering. så jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op med kortet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.