mboost-dp1

guitar hero rock band guitar

Gå til bund
Gravatar #1 - mikk2168
25. dec. 2008 23:47
hey!

så har det jo været jul, og jeg har fået "guitar hero: rock band" til playstation 2. Problemet er så bare at der ikke fulgte en guitar med, så jeg ville gerne vide hvor man kan købe en sådan guitar, og hvad den koster.

på forhånd tak
mikk2168
Gravatar #2 - izym
26. dec. 2008 00:31
For det første tror jeg du mener "Guitar Hero: World Tour". Men mener ikke at man p.t. kan købe en guitar seperat. Du kan selvfølgelig altid købe guitaren til 3'eren. Den virker, men så får du ikke det der touch panel, som der er på den nye guitar.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. dec. 2008 09:38
Jeg ved ik med PS2, men til Xbox360 kan du godt købe guitaren seperat til Guitar Hero: World Tour. Så prøv at smutte i fona og tjek..
Gravatar #4 - cjoey
26. dec. 2008 11:17
Gamestop har et kupontilbud (findes det stadig?) hvor du kan købe en guitar til 199.

http://www.ebgames.dk/pdf/cupons-low.pdf (pdf-fil)
Gravatar #5 - Janr
30. dec. 2008 10:17
Er her nogle der ved om du skal bruge Guitaren for at spille spillet (Guitar Hero: World Tour/Rock Band)?

Jeg husker det gamle Guitar Hero: Legends of Rock hvor jeg købte en Guitar til, men hvor jeg fattet hat af Guitaren, men synes det var sjovt nok med den wireless controlleren (Xbox360).

Jeg har så sener hen solgt guitaren og spillet, men overvejer nu at købe World Tour/Rock Band, men manden i butikken sagde at jeg skulle bruge en Guitar for at spille det.

Er der en der gider at prøve at se om det virker med bare controlleren som har spillet?
Gravatar #6 - mindzero
30. dec. 2008 10:54
#5:
Man kan ikke spille med den almindelige XBOX360 controller i GH:WT.
Den registrerer hvilket input du har tilsluttet (guitar/trommer/controller) og når controlleren er sat til så kan du kun synge (du skal selvfølgelig også tilslutte usb mikrofon eller headset).
Gravatar #7 - mikk2168
30. dec. 2008 11:03
ville det ikke være et gæt at det bliver muligt at købe guitaren for sig selv senere ??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login