mboost-dp1
Hælp til XP installation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej alle.
Jeg har fået skaffet mig et par licenser til XP PRO, men uden at have mediet til det.
Fandt en på tpb og hentede den... Brændte den ned, og installationen går fint indtil jeg skal skrive produktnøglen hvor den skriver: Produkt-id er ugyldigt.
Nogen der kan hjælpe???
Jeg har fået skaffet mig et par licenser til XP PRO, men uden at have mediet til det.
Fandt en på tpb og hentede den... Brændte den ned, og installationen går fint indtil jeg skal skrive produktnøglen hvor den skriver: Produkt-id er ugyldigt.
Nogen der kan hjælpe???
Okay jeg fandt en anden nøgle (tpb). Om Windows så er aktiveret når den er færdig (10 min) finder jeg ud af :)
Er det muligt at ændre aktiveringskoden efter at man har installeret XP? Har ikke rigtig lyst til at rende rundt med en ulovlig licens...
Er det muligt at ændre aktiveringskoden efter at man har installeret XP? Har ikke rigtig lyst til at rende rundt med en ulovlig licens...
paradise_lost (8) skrev:#6 ja du kan godt ændre din Produktnøgle efter installiation
Hvordan? :)
Når du skal aktivere din windows så har du mulighed for at skifte produktnøglen. Mener også der findes et program der kan ændre produktnøglen, men er ikke sikker.
Okay...
Prøv at tage den på et sprog jeg kan forstå :)
Har installeret XP med en ikke helt lovlig key, så vil gerne have det gjort med den lovlige.. Hvis det kan lade sig gøre..
Prøv at tage den på et sprog jeg kan forstå :)
Har installeret XP med en ikke helt lovlig key, så vil gerne have det gjort med den lovlige.. Hvis det kan lade sig gøre..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.