mboost-dp1

Hælp til XP installation

Gå til bund
Gravatar #1 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 09:28
Hej alle.

Jeg har fået skaffet mig et par licenser til XP PRO, men uden at have mediet til det.
Fandt en på tpb og hentede den... Brændte den ned, og installationen går fint indtil jeg skal skrive produktnøglen hvor den skriver: Produkt-id er ugyldigt.

Nogen der kan hjælpe???
Gravatar #2 - holmen
4. sep. 2008 09:30
Enten er dine licenser ugyldige, eller også er det ikke en alm. xp skive, men en som kun kan køre med en eller flere bestemte nøgler.
Vil jeg tro.

Prøv med en anden.
Gravatar #3 - paradise_lost
4. sep. 2008 09:34
Prøv med et andet medie, er mediet med samme servicepack som din licens nøgle, samme sprog mm.
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 09:46
Jeg finder lige ud af hvilket sprog/SP det er licens til..
Tak indtil videre :)
Gravatar #5 - myplacedk
4. sep. 2008 11:10
Jeg forsøgte at downloade en XP magen til én jeg havde købt. Den opgav jeg at aktivere, og endte med at geninstallere med den medfølgende CD. :-(
Gravatar #6 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 11:57
Okay jeg fandt en anden nøgle (tpb). Om Windows så er aktiveret når den er færdig (10 min) finder jeg ud af :)

Er det muligt at ændre aktiveringskoden efter at man har installeret XP? Har ikke rigtig lyst til at rende rundt med en ulovlig licens...
Gravatar #7 - myplacedk
4. sep. 2008 11:59
Hvis du ikke kan aktivere med din kode nu, tvivler jeg på at det hjælper at aktivere med en anden kode først. Men det aktiveringssystem har givet mig rigeligt mange overraskelser før... :-/
Gravatar #8 - paradise_lost
4. sep. 2008 12:01
#6 ja du kan godt ændre din Produktnøgle efter installiation
Gravatar #9 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 12:51
paradise_lost (8) skrev:
#6 ja du kan godt ændre din Produktnøgle efter installiation

Hvordan? :)
Gravatar #10 - paradise_lost
4. sep. 2008 13:20
Når du skal aktivere din windows så har du mulighed for at skifte produktnøglen. Mener også der findes et program der kan ændre produktnøglen, men er ikke sikker.
Gravatar #11 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 13:24
Okay...

Prøv at tage den på et sprog jeg kan forstå :)
Har installeret XP med en ikke helt lovlig key, så vil gerne have det gjort med den lovlige.. Hvis det kan lade sig gøre..
Gravatar #12 - praktikant muffe AKA pewbe
4. sep. 2008 14:01
Har fundet ud af det :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login