mboost-dp1

Hamachi - hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - punctilio
24. okt. 2007 13:01
hej
er der nogle der kan give mig en guide til Hamachi og hvordan man bruger det??
mvh punctilio
thx
Gravatar #3 - punctilio
24. okt. 2007 13:37
en guide til hvordan man bruger det...
Gravatar #5 - freesoft
24. okt. 2007 17:17
Hvis du ikke fangede den så var det måske en ide at linke(eller beskrive hvad det er for et program) til det du gerne vil have mere at vide om, og fortælle hvad du ikke kan finde ud af, ellers er det jo total umuligt at hjælpe dig.
Men det havde du vel forhåbentligt fundet ud af...
Gravatar #6 - punctilio
25. okt. 2007 06:32
Hamachi er det ikk et LAN program som man kan bruge over internettet??
jeg en mangler bar en guide til hvordan man bruger programet (helst på dansk) og hvordan man får et LAN op og køre.
Gravatar #7 - freesoft
25. okt. 2007 06:49
Den "LogMeIn Hamachi Getting Started Guide" jeg linkede til kunne ikke bruges?
Gravatar #8 - Cugel
25. okt. 2007 06:59
hamachi er et program der laver et virtuelt lan så du kan spille fx cs eller warcraft 3 osv uden at have spillet lovligt men bare med en såkaldt "lanversion" af det.. alle der skal være med i spillet skal være på samme server som en af personerne sætter op med hamachi og så de andre bare joiner den samme.. og så når alle er på den samme server er det bare gå igang.. =)
håber det hjalp lidt.. =)
Gravatar #9 - punctilio
25. okt. 2007 07:09
ja det hjalp meget, men ska alle så have programet eller?
Gravatar #10 - punctilio
25. okt. 2007 07:13
det er også mere fordi en af mine venner prøvede at installere det også gik internettet ned og computeren f*ckede op.
Gravatar #11 - Stewart
25. okt. 2007 07:54
ja alle der skal spille sammen, skal ha installeret programmet
Gravatar #12 - Stewart
25. okt. 2007 08:03
det er faktisk meget simpelt at bruge, hvis man bare lige prøver sig lidt frem så kan man sagtens selv finde ud af det. :D
Gravatar #13 - Cugel
25. okt. 2007 08:12
#9 ja alle dem du vil spille med skal ha det og være på samme server.. når man sætter en server (eller hva man nukan kalde det) op skal man bare angive en navn og kode og så skal de andre ellers bare join serveren med det navn og kode..
Gravatar #14 - punctilio
25. okt. 2007 08:26
oke.. jeg har en computer som jeg gerne vil bruge som "server"
men jeg har kun en skærm og 2 computere, jeg har hørt om et program som man kan styre begge computere, men aner ikk hva det hedder og hvor jeg finder det..
Gravatar #15 - punctilio
25. okt. 2007 08:27
kan windows Vista køre Hamachi?
Gravatar #16 - Cugel
25. okt. 2007 08:31
ja jeg har selv vista og det kører fint nok.. og mht server.. det jeg mente med server var bare ham der laver den "hamachi kanal" alle andre skal logge på.. det er ik noget der trækker så det kan saktens køre fra den pc du sidder på når i skal spille eller hva i nu vil med det virtuelle lan..
Gravatar #17 - punctilio
25. okt. 2007 08:35
oke fint nok... mange tak for hjælpen..
men jeg ville gerne høre fra nogle med hensyn til #14
Gravatar #18 - Cugel
25. okt. 2007 08:40
hehe så lidt.. og lidt mht #14 så ved jeg der er nogle skærme der har 2 kabler så man kan skifte på skærmen med hvilken pc man vil se på.. men ved ikke lige hvad man ellers kunne bruge.. men "good luck and have fun" med hamachi..
Gravatar #19 - punctilio
25. okt. 2007 08:47
jo tak.. jeg skriver herinde igen hvis jeg får problemer, håber i er li så hjælpsomme
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login