mboost-dp1

Help Help help til Hotmail.com Kode

Gå til bund
Gravatar #1 - Saf
18. feb. 2008 19:03
Hej!!!

Skriver her, har bruge for jeres hjælp...
Har en hotmail account som jeg bruger til normal daglige bruge med alt muligt personligt oplysninger og nogle forskellige kviteringener som jeg har fået løbner alt mulig steder.... har være så uheldig at nogen har været ind i min hotmail account og skifted min password så nu står jeg i en nødt situation. Jeg kender ikke idioten og vil meget gerne komme ind i min account på et eller anden måde.. Jeg har prøvet at ændre kode via hemmelig spørgsmål som jeg har indtastet den gang jg oprettet men den er også ændret. LORT LORT LORT

Pleazeeee help me guys - Vil være meget taknemlig

På fårhånd tak
Gravatar #2 - Saf
18. feb. 2008 19:07
Kan evt. sende info til mail

[email protected]

tak
Gravatar #3 - Cyrack
18. feb. 2008 19:27
Snak med MS support... hvis du har så mange ting der inde kan du jo bevise over for dem at du rent faktisk ejer kontoen. Fx ved at fortælle dem om indholdet i et par mails eller femten.
Gravatar #4 - Saf
18. feb. 2008 19:42
det med bevis, vil slet ikke være problem, men vi ved jo godt at man skal forvente en ente tid på rigtig lang tid, måske flere måneder inden de skriver noget tilbag hvis man er heldig...... Og er jo engang sikret at de gøre...
Gravatar #5 - MiniatureZeus
18. feb. 2008 19:51
#4 Prøv at ringe til dem istedet for, og hør, hvad de kan gøre ved det.
Gravatar #6 - Cloud02
18. feb. 2008 20:31
Kundeservice: 44 89 01 11
E-mail support [email protected]
Åbningstider: man - tors 8.30-17, fre 8.30-16.30

Når du ringer til nummeret så Tryk 5 og så 6.
jf. menuvalgene http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/priv...

Dernæst, hvis du har modtog en e-mail omkring password resetting, så send en e-mail til
[email protected]
med subject: Didn't Request Password Reset

De svarer KUN hvis det drejer sig om det og ikke andet
Gravatar #7 - Saf
18. feb. 2008 20:49
Mange tak cloud02, er meget taknemlig...

ringer til dem imorgen, så håber det kan hjælp mig... og jeg ikke er forsent på den....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login