mboost-dp1
Help Help help til Hotmail.com Kode
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej!!!
Skriver her, har bruge for jeres hjælp...
Har en hotmail account som jeg bruger til normal daglige bruge med alt muligt personligt oplysninger og nogle forskellige kviteringener som jeg har fået løbner alt mulig steder.... har være så uheldig at nogen har været ind i min hotmail account og skifted min password så nu står jeg i en nødt situation. Jeg kender ikke idioten og vil meget gerne komme ind i min account på et eller anden måde.. Jeg har prøvet at ændre kode via hemmelig spørgsmål som jeg har indtastet den gang jg oprettet men den er også ændret. LORT LORT LORT
Pleazeeee help me guys - Vil være meget taknemlig
På fårhånd tak
Skriver her, har bruge for jeres hjælp...
Har en hotmail account som jeg bruger til normal daglige bruge med alt muligt personligt oplysninger og nogle forskellige kviteringener som jeg har fået løbner alt mulig steder.... har være så uheldig at nogen har været ind i min hotmail account og skifted min password så nu står jeg i en nødt situation. Jeg kender ikke idioten og vil meget gerne komme ind i min account på et eller anden måde.. Jeg har prøvet at ændre kode via hemmelig spørgsmål som jeg har indtastet den gang jg oprettet men den er også ændret. LORT LORT LORT
Pleazeeee help me guys - Vil være meget taknemlig
På fårhånd tak
det med bevis, vil slet ikke være problem, men vi ved jo godt at man skal forvente en ente tid på rigtig lang tid, måske flere måneder inden de skriver noget tilbag hvis man er heldig...... Og er jo engang sikret at de gøre...
#4 Prøv at ringe til dem istedet for, og hør, hvad de kan gøre ved det.
Kundeservice: 44 89 01 11
E-mail support [email protected]
Åbningstider: man - tors 8.30-17, fre 8.30-16.30
Når du ringer til nummeret så Tryk 5 og så 6.
jf. menuvalgene http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/priv...
Dernæst, hvis du har modtog en e-mail omkring password resetting, så send en e-mail til
[email protected]
med subject: Didn't Request Password Reset
De svarer KUN hvis det drejer sig om det og ikke andet
E-mail support [email protected]
Åbningstider: man - tors 8.30-17, fre 8.30-16.30
Når du ringer til nummeret så Tryk 5 og så 6.
jf. menuvalgene http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/priv...
Dernæst, hvis du har modtog en e-mail omkring password resetting, så send en e-mail til
[email protected]
med subject: Didn't Request Password Reset
De svarer KUN hvis det drejer sig om det og ikke andet
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.