mboost-dp1
HJÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er kommet til at slå mit skærmkort fra da jeg prøvede på noget andet.
når jeg starter op er der ingen problemer med når den kommer til at åbne windows bliver skærmen helt sort, men jeg kan høre at den åbner.
hvad fanden kan jeg gøre????
når jeg starter op er der ingen problemer med når den kommer til at åbne windows bliver skærmen helt sort, men jeg kan høre at den åbner.
hvad fanden kan jeg gøre????
Det må da være en ultimativ fejl 40! :P
Men, når din computer starter op, så lige så snart du har trykket på tænd-knappen på dit kabinet, så hamre du F8 ned så hurtigt du kan.
Højre hånd er tit bedst til det, da den har en hvis form for øvelse.
Nu kommer du så ind i en simpel menu, hvor der er 4-6 valgmuligheder. Her vælger du så, med piletasterne, den sidste (tror jeg det er) som hedder "Start Windows i fejlsikret tilstand". Det er underordnet om det er med netværk eller ej.
Nu burde din computer så starte op i windows, og se lidt sjov ud, mens der ude i hvert hjørne står "Fejlsikret tilstand".
Nu kan du så komme ind i enhedshåndtering og aktivere dit skærmkort igen.
Men, når din computer starter op, så lige så snart du har trykket på tænd-knappen på dit kabinet, så hamre du F8 ned så hurtigt du kan.
Højre hånd er tit bedst til det, da den har en hvis form for øvelse.
Nu kommer du så ind i en simpel menu, hvor der er 4-6 valgmuligheder. Her vælger du så, med piletasterne, den sidste (tror jeg det er) som hedder "Start Windows i fejlsikret tilstand". Det er underordnet om det er med netværk eller ej.
Nu burde din computer så starte op i windows, og se lidt sjov ud, mens der ude i hvert hjørne står "Fejlsikret tilstand".
Nu kan du så komme ind i enhedshåndtering og aktivere dit skærmkort igen.
har jeg allerede prøvet... hjælper ikke... der kommer bare en lille hvid streg oppe i det ene hjørne ( har ventet meget længe for at den skulle gå videre)
gøre som sysstran siger og lave en remotedesktop og bed til at du ikke have slået der fra.
og vis det ikke er muligt må man kunne lave et script/programm der kan ænder det, som du skal kan ligge i din startup folder fra en anden maskine
og vis det ikke er muligt må man kunne lave et script/programm der kan ænder det, som du skal kan ligge i din startup folder fra en anden maskine
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.