mboost-dp1

Hjælp - hvordan finder jeg en midlertidig fil?

Gå til bund
Gravatar #1 - helsinghof
5. feb. 2008 18:58
HILFE!

Er igang med kandidaten, og var så dum at åbne et dokument direkte fra Gmail - altså jeg har trykket download, og så valgt "åbn" istedet for "gem". Dumt, ja, men det var bare meningen at jeg skulle have copy-pastet det der stod i dokumentet over i et andet dokument. Så kom jeg til at sidde og skrive i dokumentet, og da jeg var færdig, trykkede jeg på gem i word og lukkede dokumentet...

Kan man ikke finde den midlertidige fil som IE7 har gemt da jeg åbnede direkte?
Jeg har søgt på filnavnet, men kunne ikke finde den... Any ideas??

Det er en hel dags arbejde der er spildt hvis jeg ikke finder det... :(
Gravatar #2 - vandfarve
5. feb. 2008 18:59
Åben Word og find dokumentet gennem "Sidst redigerede/åbnede/benyttede filer".

Efter om du har Word 2003 eller 2007, så vil du have mulighed for at se henholdsvis 4 eller 20 af de sidst redigerede dokumenter.
Gravatar #3 - vandfarve
5. feb. 2008 19:01
http://peecee.dk/upload/view/95685

- bare for at skære det ud i pap! :D
Gravatar #4 - helsinghof
5. feb. 2008 19:13
#2&3

Det var også min første tanke, men kan ikke se den der desværre:(
Det hjælper jo heller ikke at jeg har et andet dokument med samme navn... altså en tidligere version
Gravatar #5 - myplacedk
5. feb. 2008 19:22
Du kan jo selvfølgelig søge efter word-filer i din temp-mappe. (*.doc, eller hvad de nu hedder i den version du bruger)

Hvis du ikke ved hvor din temp-mappe er, kan du jo åbne en anden fil på samme måde, og bruge "gem som".

Men hvis det ikke hjælper, er der nok ikke meget håb. Nogle systemer sletter den slags filer, så snart programmet lukker. Det skulle ikke undre mig om Microsoft også er begyndt på det.
Gravatar #6 - helsinghof
5. feb. 2008 19:27
SÅÅÅDAN!

Havde faktisk lige åbnet et fil på samme måde som før, men brugte IE7. Det viser sig så at jeg havde brugt FF første gang, og at den henviser til temp mappen - OG DER LÅ MIN FIL!!

HALLE-FUCKING-LUJA!

Muchos gracias senors!!!
Gravatar #7 - gratus
7. feb. 2008 22:18
en anden gang try " undelete-plus.com " another time
Gravatar #8 - moisen
8. feb. 2008 11:36
Fx ved jeg at smider sinde midlertidige filer i C:\Documents and Settings\[username]\Local Settings\Temp og som standart skal du selv gøre noget aktivt for at den sletter dem

IE7 ved jeg ikke hvor den smider det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login