mboost-dp1

HJÆLP IMAC SKÆRM UDGANG :/

Gå til bund
Gravatar #1 - Stendorf
5. nov. 2009 13:50
Hey!

jeg har anskaffet mig den nye iMac, dejlig maskine :)
Så tænkte jeg, hey jeg har sku da en større faldskærm, så den vil jeg ha koblet til for at se film på den! Jeg bestiller så Dr. Botts mini DVI -> HDMI på apples hjemmeside, og regner med alt er godt, det er trods alt apple.

Idag dumper stikket så ind af brevsprækken, og her er problemet, lortet passer ikke i min computer, så inden jeg skaber mig til apple, skal jeg lige høre om det er mig der har misforstået noget?

På forhånd tak! :)
Gravatar #2 - rasmusv
5. nov. 2009 14:08
Den nye Imac har en mini-displayport udgang. Det er ikke det samme som en mini-DVI udgang som de tidligere versioner havde. Så det er så en dyr lektion i at læse produktbeskrivelsen.
Gravatar #3 - Stendorf
5. nov. 2009 14:18
Det har jeg os lige selv fundet ud af :)

Herefter vil jeg så sige at det er lidt svært at finde det stik på apples side, for jeg kan sådan set slet ikke finde det derinde, og måtte derfor et andet sted hen for at bestille :S
Gravatar #4 - Stendorf
5. nov. 2009 14:20
Og hov jo det det ku jeg godt :) hehe :) satme ikk helt skarp idag :) nå men no problemo så, tak for hjælpen :)
Gravatar #5 - Josso
5. nov. 2009 14:37
Det skal lige siges at et HDMI til MiniDisplayport ikke vil virke.
Du skal have en MiniDisplayport til MiniDisplayport.

Læs evt. mere om det på AppleInsider.com
Gravatar #6 - roennow
5. nov. 2009 14:47
#5 Nu gider jeg ikke læse hele artiklen, men ved en hurtig skimning af artiklen, så ser den ud til at handle om input (altså at bruge iMac'en som en skærm tilsluttet en anden computer) og ikke output som trådstarter snakker om
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login