mboost-dp1
Hjælp med at vurder stationær.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa jeg skal have vurderet min stationær for jeg har tænkt mig at sælge den her snart.
CPU: Intel Core 2 Duo 6300 1.86ghz
Ram: 2gb ram (2x1gb) 800hmz mærke UDM
Grafikkortet: Geforce 7650 GS
PSU: 300w ukendt mærke.
Bundkort: Asus P5KPL-AM (den med 1600mhz)
Harddisk: 320gb 7200rpm.
Der følger skærm med en MD30699 TFT Monitor 19"
Alt er lettere brugt untaget cpu, gpu ,harddisk og skærmen de er omkring 2år alle 4. Computeren fejler intet.
Skal have at vide vor meget jeg kan sælge for? Vis der er noget jeg har glemt at skrive så sig til :)
CPU: Intel Core 2 Duo 6300 1.86ghz
Ram: 2gb ram (2x1gb) 800hmz mærke UDM
Grafikkortet: Geforce 7650 GS
PSU: 300w ukendt mærke.
Bundkort: Asus P5KPL-AM (den med 1600mhz)
Harddisk: 320gb 7200rpm.
Der følger skærm med en MD30699 TFT Monitor 19"
Alt er lettere brugt untaget cpu, gpu ,harddisk og skærmen de er omkring 2år alle 4. Computeren fejler intet.
Skal have at vide vor meget jeg kan sælge for? Vis der er noget jeg har glemt at skrive så sig til :)
Tja.. 3k for maskine, og så kan du så lægge det oveni du vil tage for skærmen :-) Men hvis den skal sælges, så smid den på QXL* eller lignende.. Så der kan blive budt på den, så slipper du for selv at sætte en pris på den.
*Har ikke selv erfaring med den, eller lignende sider..
*Har ikke selv erfaring med den, eller lignende sider..
Nyprisen for et setup magen til dit, er omtrent 6 351. Det er så hovedsageligt dit OS der løfter prisen, trækker vi de 2500 fra som dit OS koster fra nyt, lander vi på 3800 for HW rent
Så er der en der har foreslået en pris på 3000,- hvilket jeg ser som tæt på utopi, idet jeg for samme beløb kan samle en maskine der performer bedrer.
Jeg vil sige at en realistisk pris, på dit setup, tagene hensyn til at du selv siger det meste af dit HW er 2 år gammelt, vil nok ligge i omegnen af de 1500 - 2000 maks.
Men prøv at smide den på dba, hvis du er heldig finder du en knoldesparker der vil give 2500 for den, selvom det er sjældent efterhånden, knoldesparkerne er også begyndt at finde ud af hvad tingene reelt er værd, så det er svært at få ret meget for tingene :)
Så er der en der har foreslået en pris på 3000,- hvilket jeg ser som tæt på utopi, idet jeg for samme beløb kan samle en maskine der performer bedrer.
Jeg vil sige at en realistisk pris, på dit setup, tagene hensyn til at du selv siger det meste af dit HW er 2 år gammelt, vil nok ligge i omegnen af de 1500 - 2000 maks.
Men prøv at smide den på dba, hvis du er heldig finder du en knoldesparker der vil give 2500 for den, selvom det er sjældent efterhånden, knoldesparkerne er også begyndt at finde ud af hvad tingene reelt er værd, så det er svært at få ret meget for tingene :)
Spørger du mig, så synes jeg 2500 er et godt tilbud til dig, jeg er ked af at sige det, men dit setup er jo ikke ligefrem highend :O)
Men skynd dig at sælge det, og smid 2500 oven i de 2500 for din gamle pc, og du burde være istand til at få noget fornuftigt grej ud af det :)
Men skynd dig at sælge det, og smid 2500 oven i de 2500 for din gamle pc, og du burde være istand til at få noget fornuftigt grej ud af det :)
HAHA, ved godt computeren er ikke highend. skal ikke bygge eller købe noget indtil sommer :) til sommer der burdte jeg have omkring 10k vis jeg sælger den her til 2,5k så bygger jeg måske en highend maskine til 10k :) Har faktisk overvejet at sælge min bærbar også :O så bare købe en netbook og game på ps3 :D
HAHA, ved godt computeren er ikke highend. skal ikke bygge eller købe noget indtil sommer :) til sommer der burdte jeg have omkring 10k vis jeg sælger den her til 2,5k så bygger jeg måske en highend maskine til 10k :) Har faktisk overvejet at sælge min bærbar også :O så bare købe en netbook og game på ps3 :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.