mboost-dp1
hjælp - min karma er blevet "uheldig"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Dette værende support forummet, må det være det bedste sted at få hjælp.
Det ser desværre ud til at karma er blevet så negativ, at jeg ikke længere kan rate andres indlæg. Lidt surt.
Har åbenbart fået lidt for mange "irrelevante" ratings de sidste 2 måneder, uden selv at have været særlig aktiv med ratingen (har faktisk ikke givet nogen) og det forstår jeg ikke helt, da jeg jo ikke selv syntes jeg er irrelevant.
Skal jeg virkelig vente 1 til 2 måneder inden jeg igen kan rate andre eller kan man få lidt hjælp til at stige i graderne her? Bare et par "informative" ratings skulle gøre det, eller måske bare en opgradering til admin. Har virkelig brug for at rate et indlæg. Godt nok som irrelevant, men det er jo så det.
Håber på snarlig og konstruktiv hjælp.
bbb2020
Det ser desværre ud til at karma er blevet så negativ, at jeg ikke længere kan rate andres indlæg. Lidt surt.
Har åbenbart fået lidt for mange "irrelevante" ratings de sidste 2 måneder, uden selv at have været særlig aktiv med ratingen (har faktisk ikke givet nogen) og det forstår jeg ikke helt, da jeg jo ikke selv syntes jeg er irrelevant.
Skal jeg virkelig vente 1 til 2 måneder inden jeg igen kan rate andre eller kan man få lidt hjælp til at stige i graderne her? Bare et par "informative" ratings skulle gøre det, eller måske bare en opgradering til admin. Har virkelig brug for at rate et indlæg. Godt nok som irrelevant, men det er jo så det.
Håber på snarlig og konstruktiv hjælp.
bbb2020
bbb2020 (5) skrev:Ronson (4) skrev:Hjælp mig ud af fængsel, jeg mener ikke selv jeg er kriminel.
Total næppe.
Den får du lige en "sjov" og en "relevant" rating for.
Håber du kan bruge det til noget.
Og du får lige en irrelevant, bare fordi jeg kan =)
Mnc (8) skrev:This thread...
http://itserver.montytech.net/Students/2015/hj1190...
ville have givet dig en god rating for den, men det er ikke megen hjælp man får herinde. :'(
bbb2020 (1) skrev:eller måske bare en opgradering til admin
Jeg ville vildt gerne opgradere dig til admin, kan bare ikke lige finde hvor jeg gør det :-/
"Øv jeg har fået for mange irrelevante ratings, lad mig straks oprette en tråd og whine over det"
Ja det skal nok hjælpe.
Er det så vigtigt at du kan rate, så bliver du nok nødt til at kigge på de indlæg, hvor du får negative ratings og så stoppe med at komme med flere af den slags.
Ja det skal nok hjælpe.
Er det så vigtigt at du kan rate, så bliver du nok nødt til at kigge på de indlæg, hvor du får negative ratings og så stoppe med at komme med flere af den slags.
#12 Har faktisk tyvstjålet der her fra newz, fordi jeg selv sad og trykkede tommelfingeren flad imod skærmen ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.