mboost-dp1
Hjælp til at brænde Software, Spil, Film, og Musik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har altså brug for lidt hjælp her. Jeg overvejer nogle Tordenskjold tændstikker, og Benzin (95 Blyfri), men jeg er ikke sikker på om det vil virke, kan i hjælpe mig med nogle gode råd?
Selve cd'erne i sig selv kan ikke brænde, men som du selv siger kan du bruge fx benzin, for på den måde at skabe varme omkring skiverne, så de smelter. Det kan varmt (hehe) anbefales, dog ville jeg vælge nogle billgere tændstikker, fx fra Aldi. Det er ikke nødvendigt at bruge de dyre.
En alternativ metode er at fylde din harddisk med warez, og så få den til at brænde sammen. Det er måske umiddelbart lidt mere besværligt at brænde hardisken af, til gengæld kan du opnå gode resultater, da flere 100 af gigabytes af software, spil, film og musik kan blive brændt af på samme tid!
En alternativ metode er at fylde din harddisk med warez, og så få den til at brænde sammen. Det er måske umiddelbart lidt mere besværligt at brænde hardisken af, til gengæld kan du opnå gode resultater, da flere 100 af gigabytes af software, spil, film og musik kan blive brændt af på samme tid!
Jeg ville gå efter 98 Super i stedet, 95 blyfri suxx.
Hvis du virkelig vil lege, så brug avgas. Ellers kan jeg anbefale en Tefal stegepande, max knald på pladen og så bare en gang olie, så bliver cd'en også smuk.
Du kan også overveje en skærebrænder, men det kræver at du er til stede hele tiden, det kan godt blive kedeligt, hvis det drejer sig om hundredevis af gigabyte. Hvis det er danske hits så vil jeg gerne hjælpe. Specielt hvis det er sådan noget lort fra film med Passer og andre idioter.
Hvis du virkelig vil lege, så brug avgas. Ellers kan jeg anbefale en Tefal stegepande, max knald på pladen og så bare en gang olie, så bliver cd'en også smuk.
Du kan også overveje en skærebrænder, men det kræver at du er til stede hele tiden, det kan godt blive kedeligt, hvis det drejer sig om hundredevis af gigabyte. Hvis det er danske hits så vil jeg gerne hjælpe. Specielt hvis det er sådan noget lort fra film med Passer og andre idioter.
Mon lovlige film brænder lige så godt som ulovlige, for så har jeg ca. 5TB :-) Måske jeg skulle gemme dem til Sankt Hans?
Kan man evt. bruge sammenkrøllede tekst-dokumenter, til at tænde op med?
Mon lovlige film brænder lige så godt som ulovlige, for så har jeg ca. 5TB :-) Måske jeg skulle gemme dem til Sankt Hans?
Kan man evt. bruge sammenkrøllede tekst-dokumenter, til at tænde op med?
#4 JA, men i min erfaring er .RTF en del bedre, så tænk over det, inden du går i gang.
Der er hundrede år til skt. hans, måske et eller andet klan møde? Du kan bygge et kors af dem og sådan noget.
Der er hundrede år til skt. hans, måske et eller andet klan møde? Du kan bygge et kors af dem og sådan noget.
Det med korset var jo slet ikke nogen dum idé...
...og jeg vil straks begynde at konvertere alle tekst-dokumenter til RTF :-)
Det med korset var jo slet ikke nogen dum idé...
-
| |
| |
-
-
| |
| |
-
---- ---- ---- ----
| | | | | | | |
---- ---- ---- ----
-
| |
| |
-
-
| |
| |
-
-
| |
| |
-
-
| |
| |
-
...og jeg vil straks begynde at konvertere alle tekst-dokumenter til RTF :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.