mboost-dp1
Hjælp til at komme ind i Windows?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej!
Min computer var igang med at installere automatiske opdateringer til Windows XP. Jeg skulle hive et stik ud af min kontakt, og kom uheldigvis til at tage stikket til computeren ud, før den var færdig med opdateringerne.
Da jeg idag så tændte den igen, kom en menu frem med følgende muligheder:
- fejlsikret tilstand
- fejlsikret tilstand med netværk
- fejlsikret tilstand med kommandoprompt
- sidst kendte fungerede konfiguration (hvpr systemet virkede)
- start windows normalt
Jeg har prøvet alle fem muligheder, men hver gang starter computeren bare forfra, og kommer tilbage til samme menu?
Er der nogle der har en idé om, hvad jeg skal gøre, for igen at kunne komme ind i Windows?
Mvh. Jakob
Min computer var igang med at installere automatiske opdateringer til Windows XP. Jeg skulle hive et stik ud af min kontakt, og kom uheldigvis til at tage stikket til computeren ud, før den var færdig med opdateringerne.
Da jeg idag så tændte den igen, kom en menu frem med følgende muligheder:
- fejlsikret tilstand
- fejlsikret tilstand med netværk
- fejlsikret tilstand med kommandoprompt
- sidst kendte fungerede konfiguration (hvpr systemet virkede)
- start windows normalt
Jeg har prøvet alle fem muligheder, men hver gang starter computeren bare forfra, og kommer tilbage til samme menu?
Er der nogle der har en idé om, hvad jeg skal gøre, for igen at kunne komme ind i Windows?
Mvh. Jakob
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.