mboost-dp1
Hjælp til Chrome tab.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er ved at prøve at vænne mig til at bruge Chrome.
Har dog et problem som virkelig generer:
Når jeg lukker en fane så vises den fane som ligger til venstre for istedet for den sidste aktive fane.
Lad os sige jeg har 2 faner åbne. A og B i den rækkefølge.
Jeg står på fane 1 og åbner et link i en ny fane C. Jeg klikker på fane C og læser indholdet hvorefter jeg lukker C. Browseren vender nu tilbage til fane B istedet for A som er mit ønske.
Kan det laves om, evt. med et plugin?
På forhånd tak.
Edit: Glemte lige; bruger et plugin der åbner nye faner til sidst i rækken. Dette har selvfølgelig en del med det at gøre men spørgsmålet står stadig.
Har dog et problem som virkelig generer:
Når jeg lukker en fane så vises den fane som ligger til venstre for istedet for den sidste aktive fane.
Lad os sige jeg har 2 faner åbne. A og B i den rækkefølge.
Jeg står på fane 1 og åbner et link i en ny fane C. Jeg klikker på fane C og læser indholdet hvorefter jeg lukker C. Browseren vender nu tilbage til fane B istedet for A som er mit ønske.
Kan det laves om, evt. med et plugin?
På forhånd tak.
Edit: Glemte lige; bruger et plugin der åbner nye faner til sidst i rækken. Dette har selvfølgelig en del med det at gøre men spørgsmålet står stadig.
Jeg har en udvidelse installeret ved navn Tab Position Optimizer, som kan styre lige præcis det. Den er desværre ikke på Chrome Web Store mere. Ifølge ghacks.net skulle Tabs Plus komme tættest på at ramme funktionaliteten fra Tab Position Optimizer, men den kan i hvert fald det du vil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.