mboost-dp1
Hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa..
Mig og en kammi har lavet en gratis hjemmeside som skal fungere som træning til vi laver en rigtig hjemmeside.
Ville høre jer hvad man gør for at skabe opmærksomhed og evt. noget ris/ros hvis i gider kigge..
På forhånd mange tak
Mvh Anders
Mig og en kammi har lavet en gratis hjemmeside som skal fungere som træning til vi laver en rigtig hjemmeside.
Ville høre jer hvad man gør for at skabe opmærksomhed og evt. noget ris/ros hvis i gider kigge..
På forhånd mange tak
Mvh Anders
Det sidste link virker ikke, og ellers er det da noget bøvl...
For det andet, så er jeres tæller/counter da helt åndsvag.. Den skal registrere pr. IP-adresse og ikke pr. besøg. Bare du navigere rundt på siden, tæller den... Brug charts egen hvis i absolut vil have en counter...
For det tredje, hvorfor have spil på siden, når i bare linker til en anden side? Det samme med netradio.. og for det fjerde, hvad skal de resterende links gøre godt for?
Kort og godt, hvad fa'en vil i med hjemmesiden, ud over at øve jer?
For det andet, så er jeres tæller/counter da helt åndsvag.. Den skal registrere pr. IP-adresse og ikke pr. besøg. Bare du navigere rundt på siden, tæller den... Brug charts egen hvis i absolut vil have en counter...
For det tredje, hvorfor have spil på siden, når i bare linker til en anden side? Det samme med netradio.. og for det fjerde, hvad skal de resterende links gøre godt for?
Kort og godt, hvad fa'en vil i med hjemmesiden, ud over at øve jer?
Umiddelbart ser det da okay ud, når det nu er første forsøg på at lave en hjemmeside.
Der er bare noget som ikke rigtigt stemmer.
I skriver (i jeres header): "NRgee - We make a difference" - men drenge, indse det nu, jeres samling af links og flashspil - de har altså ikke det store potentiale til at gøre en forskel.
Find jer noget i vil tale / informere om - indhold er alfa-omega på en hjemmeisde, så kan ting som farver / layout / grafik komme i anden række.
Det er selvfølgeligt også bare min personlige mening.
Der er bare noget som ikke rigtigt stemmer.
I skriver (i jeres header): "NRgee - We make a difference" - men drenge, indse det nu, jeres samling af links og flashspil - de har altså ikke det store potentiale til at gøre en forskel.
Find jer noget i vil tale / informere om - indhold er alfa-omega på en hjemmeisde, så kan ting som farver / layout / grafik komme i anden række.
Det er selvfølgeligt også bare min personlige mening.
Det ser ud som om i har lavet den i en WYSIWYG-Editor, det får man intet ud af, når man er ved at lære at lave hjemmesider. Find Notepad2 eller noget lign. der har syntaksfremvisning, og start derfra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.