mboost-dp1
HP Bærbar Garanti?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Virkelig noget sur røv. Min HP bærebar (dv6449us) som min far tog med sig fra USA til mig er gået i stykker her idag. Den blev købt for cirka 10 måneder siden så der er hvertfald stadig garanti på, ved det skal vare i et år. Men jeg ville bare høre om der var nogen der vidst om garantien også fungerede her i Danmark? HP USA chat support påstår at det IKKE gør! Men det kan fanme da ikke passe?? Tror i jeg får held hvis jeg snakker med HP Danmark om det?
Problemet er at skærmen begyndte pludselig at flimre, og det begyndte den med for nogle uger siden. Jeg plejeder bare at slukke med det samme, lade den stå i nogle minutter og tænde igen - problem væk. Men nu hvor jeg tænder er skærmen fuldstænding blank, ingen lys overhovedet. Køleren køre men bærbaren bliver ved med at genstarte efter 20-30 sekunder hele tiden.
Har prøvet: pille batteriet ude og holde tænd knappen nede.
Re-seat RAM på mange måder.
Problemet er at skærmen begyndte pludselig at flimre, og det begyndte den med for nogle uger siden. Jeg plejeder bare at slukke med det samme, lade den stå i nogle minutter og tænde igen - problem væk. Men nu hvor jeg tænder er skærmen fuldstænding blank, ingen lys overhovedet. Køleren køre men bærbaren bliver ved med at genstarte efter 20-30 sekunder hele tiden.
Har prøvet: pille batteriet ude og holde tænd knappen nede.
Re-seat RAM på mange måder.
En af mine venner havde præcis det samme problem med hans HP. Hans var dog købt i Danmark og han sendte den ind og der skiftede de skærmen da det var en løs forbindelse på den som forsagede problemet.
Du kunne prøve at få fat i HP Danmark og høre om der er noget der kan gøres, selvom den er købt fra HP USA.
Der burde da være en måde at samme selskab kunne gøre noget.
Du kunne prøve at få fat i HP Danmark og høre om der er noget der kan gøres, selvom den er købt fra HP USA.
Der burde da være en måde at samme selskab kunne gøre noget.
Jamen det er også det jeg gætter på, for den måde skærmen flimrede på kunne nemt tegne på en løs forbindelse. Og jeg kan rent faktisk også fysisk se/mærke at skærmen er løs på venstre side. NEJ hvor jeg har bare lyst til at skille den ad og kigge på det. Især hvor jeg nu er færdig med første år på it-skolen og 90% af tiden har været brugt på svagsstrøm :b . Men ja jeg har skam også tænkt mig at kontakte dem men det bliver først på mandag og kan slet ikke tænke på andet lige nu. Jeg er dybt afhængig af den når jeg bruger mindst 3-4 timer om dagen foran den så vil gøre så meget jeg nu kan inden mandag :b.
Har forresten også prøvede at trykke på den genvej der slår den over på ekstern monitor og har også prøvede at slutte en ekstern skærm til, uden held.
Har forresten også prøvede at trykke på den genvej der slår den over på ekstern monitor og har også prøvede at slutte en ekstern skærm til, uden held.
Vi havde også problemer med min lillebror's Dv9000 som også er købt i USA. Den ville HP her i danmark gerne reparere. At det så tog lidt over en måned fordi de ikke kunne få det rigtige bundkort hjem fra USA er en anden sag xD.
Så bare ring til HP DK.
Så bare ring til HP DK.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.