mboost-dp1

HTC Desire vil kun gå i "Sikker tilstand"

Gå til bund
Gravatar #1 - Sand.
28. jan. 2012 15:38
Hej Newz'ere

Jeg har et problem med min mobil, som er en HTC Desire. Problemet er, at den kun vil gå i "Sikker tilsand". Altså står der "Sikker tilstand" i bunden af skærmen på den hele tiden, og programmer der er installeret på SD-kortet vises ikke i app-skuffen. Den vibrerer i et sekund ved opstart, lige inden den spørger efter pinkode, hvilket den ikke plejer. Jeg har prøvet at tage batteriet ud, genstarte, slukke og lade den være og så tænde igen, men lige meget hvad så starter den op i denne tilstand. Har I nogle gode ideer til hvad jeg kan prøve?

/Sand.
Gravatar #2 - Chewy
28. jan. 2012 15:47
@ #1
Til at starte med, så har jeg ikke studeret din sag nærmere. Så det kan være at der er en måde at løse problemet på uden at miste data.
Men hvis du ikke har noget data på den som du ville være ked af at miste, kan du prøve med en Hard Reset...
Gravatar #3 - Sand.
28. jan. 2012 15:52
Hvis ikke der kommer mere simple løsninger, så prøver jeg måske det i aften... Jeg har ikke noget på telefonen at miste, kontakter er synkroniseret med Google.
Gravatar #4 - Sand.
28. jan. 2012 15:56
Jeg ville lige prøve at starte telefonen op med volumen-knappen holdt inde, for at komme til den menu, de snakker om i #1's guide. Der dukkede aldrig nogen menu op, men den bootede op i normal tilstand :D :D

Så for nu er problemet løst! Tak, Chewy, selvom det ikke var din intention...
Gravatar #5 - Chewy
28. jan. 2012 16:09
Hehe...
Det var så lidt :-)
Gravatar #6 - Mnc
29. jan. 2012 00:08
Sand. (4) skrev:
Så for nu er problemet løst! Tak, Chewy, selvom det ikke var din intention...

Chewy (5) skrev:
Hehe...
Det var så lidt :-)

... I'm not sure how to rate!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login