mboost-dp1

Hvad fanden sker der her?

Gå til bund
Gravatar #1 - HURRDURR
10. aug. 2009 19:14
http://img406.imageshack.us/i/hvadfanden.png/

Dette problem er lige begyndt at ske og jeg er fuldstændig blank. Hvad fanden er det? Det sker på alle sider på forskellige billeder hver gang. Nogle billeder loader fint mens andre får de der underlige streger gennem.

Det sker i såvel IE som Firefox. Har ingen anelse hvad det er, har ikke ændret nogen system indstillinger eller installeret noget for nyligt.
Gravatar #2 - 3214N
10. aug. 2009 20:04
Måske en driver ting, jeg har haft det samme, og det forsvandt efter en re-install.
Gravatar #3 - vandfarve
12. aug. 2009 08:51
#1 Du ser tydeligvis ting, som der ikke er på billedet.

Måske skal du lægge dig ned og ringe til dine forældre, inden du kradser helt af.

P:P
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
12. aug. 2009 09:01
Prøv at opdatere driveren.
Hvis det ikke hjælper, så lav en SAOSI® (skil ad og saml igen) hvor du tager i hvert fald RAM og GPU ud og sætter den i igen. Samtidig skal du rense kølerne for støv da det også kan være et varmeproblem.

Til sidst kan det også være dit GPU der er ved at stå af.
Gravatar #5 - HURRDURR
12. aug. 2009 09:18
Håber sku ikke det er min GPU.

Har et HD4870x2 og den er normalt omkring 50-60 grader varm alt efter hvad jeg lige laver. Problemet kommer og går uden jeg kan regne ud hvad der er "triggeren". Har prøvet reinstall af drivere og det så egentlig ud til at have afhjulpet problemet men nu er det kommet igen.
Prøver at rense fans osv.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
12. aug. 2009 11:14
Havde samme problem, dog ikke med sådan nogle fine streger, men der var det GPU'en som var røget ud af soklen, men kun lige med en halv millimeter eller noget.
Gravatar #7 - Josso
12. aug. 2009 11:16
Jeg havde samme problem, da jeg købte ny computer m/Vista, lige efter at Vista var kommet ud.
Det vidste sig at det var grafikkortet der fejlede, når det havde kørt i et par timer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login