mboost-dp1
Hvem bruger mit wlan?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Heay,
Hvordan kan jeg tjekke hvilke computere der bruger min trådløse router?
Min router er en Linksys WRT54GL, men hvis jeg går ind i "Administration -> Logs -> Incoming/outgoing logs" så er helt tomme selvom logs er enabled?
Findes der noget software som kan vise hvilke computere der er logget på min router?
Hvordan kan jeg tjekke hvilke computere der bruger min trådløse router?
Min router er en Linksys WRT54GL, men hvis jeg går ind i "Administration -> Logs -> Incoming/outgoing logs" så er helt tomme selvom logs er enabled?
Findes der noget software som kan vise hvilke computere der er logget på min router?
Jeg har selv en Linksys wireless router (ved dog ikke hvilken, og er for doven til at tjekke :P), og hvis jeg går ind på administrationen af routeren (192.168.1.1), så kan jeg gå ind under DHCP og så dernæst ind under "DHCP Client Table". Der er en tabel over alle de nuværende brugere af routeren.
Der kan du også smide folk af.
2 skrev:Jeg har selv en Linksys wireless router (ved dog ikke hvilken, og er for doven til at tjekke :P), og hvis jeg går ind på administrationen af routeren (192.168.1.1), så kan jeg gå ind under DHCP og så dernæst ind under "DHCP Client Table". Der er en tabel over alle de nuværende brugere af routeren.
Okay, men kan man være sikker på at man kan se personer her som har hacket sig ind?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.