mboost-dp1

Hvor mange ram i denne maskine?

Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
3. dec. 2007 19:21
Heay,

Er det muligt at se alene ud fra nedenstående html-fil fra CPU-Z hvor mange ram denne maskine understøtter?

Både pr. slot og totalt. Maskinen skal gerne bruges til media center, og da det ikke er den hurtigste cpu håber jeg at kunne redde den ved at smide en masse ram i den (1+gb)

http://jacobworsoe.dk/stuff/cpuz.htm
Gravatar #2 - arne_v
3. dec. 2007 19:45
Navnet på motherboardet ville nok hjælpe mere !
Gravatar #3 - trylleklovn
3. dec. 2007 19:47
Memory Size 160 MBytes

Går ud fra det er i alt.
Gravatar #4 - TullejR
3. dec. 2007 19:56
#3: Ja, den totale mængde ram her og nu, men det siger jo intet om hvor meget den understøtter.
Gravatar #5 - trylleklovn
3. dec. 2007 19:58
Kan være jeg skal læse tråden igen, før jeg svarer.
Gravatar #6 - hgul
3. dec. 2007 20:01
Så vidt jeg kan finde frem til ud fra oplysningerne om "Mainboard Model" så er der tale om et af følgende bundkort:

SL-67G64e
SL-67G60
SL-67G30
SL-65H64
SL-65H60

De sidste tre må du selv finde information om ;-)
Gravatar #7 - Azuria
3. dec. 2007 20:06
#1 Jeg ved godt det er off-topic i forhold til dit spørgsmål.
Men må jeg kraftigt anbefale at du kigger på en gammel chippet xbox som HTPC istedet?
Og så smide XBMC på.
Det kører fantalastisk!
http://www.xboxmediacenter.com/info_screens.htm

Du er velkommen til at spørge, og hvis du bor i det sønderjydske vil jeg med glæde vise dig det kørende.
Eneste mangel den har, er manglen på tv-tuner. og det er den eneste jeg kan komme på ;)
Gravatar #8 - Jace
3. dec. 2007 20:28
#2 - Det er et Soltek. Jeg har ikke computeren ved mig nu, så jeg kan ikke lige se mere på nuværende tidspunkt.

#6 - Jeg har faktisk en meget svag erindring om at boardet hedder SL-65H60. Tak for det :)

#7 - Det er rigtigt nok. Jeg har en ven som bruger xbox som HTPC og det kører sku alt for lækkert. Især muligheden for at afspille indeholdet af .rar filer uden at pakke dem ud først er sku nice :)

Men sagen er den at jeg ikke ejer en video og ikke har 2-3000 til en HDD optager, så jeg er nødt til at lave denne løsning for at kunne optage lidt tv engang i mellem :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login