mboost-dp1

hvordan laver man m² tegnet?

Gå til bund
Gravatar #1 - punctilio
30. apr. 2008 11:23
hej allesammen
Hvordan laver man m² tegnet på keyboardet?
Jeg har taget/lånt det fra google
..
mvh Punctilio
Gravatar #2 - holmen
30. apr. 2008 11:39
først et m, så shift+^(kun en gang, der kommer ikke noget synligt frem) og så 2-tallet.
Gravatar #3 - slemmebirk
30. apr. 2008 12:03
slå numlock til og så tryk alt + 1, 7, 8, 9 på numpadden.. Alt skal holdes nede og tallene trykkes enkeltvis i den rækkefølge jeg har beskrevet...
Gravatar #4 - vandfarve
30. apr. 2008 13:11
#1 Efter at læst Slemmebirks indlæg vil jeg mit bud være: Lad vær!
Gravatar #5 - Jonasee
30. apr. 2008 13:28

det virker.

ja, jeg tester mange sjove ting.

tskill * kan lade sig gøre :D
Gravatar #6 - holmen
30. apr. 2008 13:29
Hvorfor er det lige jeg bliver ratet irrelevant?

Jeg sad på en RHEL5 klient, og testede mit forslag i kwrite, inden jeg skrev det, og der fungerer det på den måde.

Nu er der ikke specificeret noget OS, så jeg kan ikke se hvorfor mit svar er en irrelevant rating værdigt.

Trådens emne taget i betragtning, så er mit indlæg mindst lige så relevant som #3's.
Gravatar #7 - cazotaro
30. apr. 2008 15:06
prøvede mig lige frem efter #3 asnvisning, og alt+1788 giver ³.

Undre mig over logikken i det, hvorfor ikke lave en logisk rækkefølge op til 9?
Gravatar #8 - BurningShadow
30. apr. 2008 15:47

Undre mig over logikken i det, hvorfor ikke lave en logisk rækkefølge op til 9?
Fordi det ikke er noget alm. mennesker skal huske på, da det er for folk der laver tegntabeller. Har man brug for noget der ikke er i tegntabellen, så findes der på de fleste systemer en eller anden form for tegnvælger.
Gravatar #9 - cazotaro
1. maj 2008 12:06

Så man har valgt at gøre det svært for folk der laver tegntabeller? endnu mindre logik ;p

Kan se pointen ;) tak.
Gravatar #10 - Ju9or
1. maj 2008 12:48
3 skrev:
slå numlock til og så tryk alt + 1, 7, 8, 9 på numpadden.. Alt skal holdes nede og tallene trykkes enkeltvis i den rækkefølge jeg har beskrevet...

Det virker ikke i Ubuntu... Hverken i browseren eller OpenOffice...

6 skrev:
Hvorfor er det lige jeg bliver ratet irrelevant?

Jeg sad på en RHEL5 klient, og testede mit forslag i kwrite, inden jeg skrev det, og der fungerer det på den måde.

Nu er der ikke specificeret noget OS, så jeg kan ikke se hvorfor mit svar er en irrelevant rating værdigt.

Trådens emne taget i betragtning, så er mit indlæg mindst lige så relevant som #3's.

Dit forslag derimod virker skide godt... :)
Gravatar #11 - Saxov
1. maj 2008 23:22
Normalt bruger jeg:
ALT+0176 til ^0 (eller grader)
ALT+0178 til ^2
ALT+0179 til ^3

(og som altid med ascii koder, brug numpad - ikke den numeriske talrækker over bogstaverne..)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login