mboost-dp1
hvordan laver man m² tegnet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
slå numlock til og så tryk alt + 1, 7, 8, 9 på numpadden.. Alt skal holdes nede og tallene trykkes enkeltvis i den rækkefølge jeg har beskrevet...
Hvorfor er det lige jeg bliver ratet irrelevant?
Jeg sad på en RHEL5 klient, og testede mit forslag i kwrite, inden jeg skrev det, og der fungerer det på den måde.
Nu er der ikke specificeret noget OS, så jeg kan ikke se hvorfor mit svar er en irrelevant rating værdigt.
Trådens emne taget i betragtning, så er mit indlæg mindst lige så relevant som #3's.
Jeg sad på en RHEL5 klient, og testede mit forslag i kwrite, inden jeg skrev det, og der fungerer det på den måde.
Nu er der ikke specificeret noget OS, så jeg kan ikke se hvorfor mit svar er en irrelevant rating værdigt.
Trådens emne taget i betragtning, så er mit indlæg mindst lige så relevant som #3's.
Undre mig over logikken i det, hvorfor ikke lave en logisk rækkefølge op til 9?Fordi det ikke er noget alm. mennesker skal huske på, da det er for folk der laver tegntabeller. Har man brug for noget der ikke er i tegntabellen, så findes der på de fleste systemer en eller anden form for tegnvælger.
3 skrev:slå numlock til og så tryk alt + 1, 7, 8, 9 på numpadden.. Alt skal holdes nede og tallene trykkes enkeltvis i den rækkefølge jeg har beskrevet...
Det virker ikke i Ubuntu... Hverken i browseren eller OpenOffice...
6 skrev:Hvorfor er det lige jeg bliver ratet irrelevant?
Dit forslag derimod virker skide godt... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.