mboost-dp1
Ingen lyd gennem mikrofon (VISTA X64)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej... Har et problem.. har lige fået en mikrofon fra en ven, men der kommer ingen lyd når jeg snakker (f.eks hvis jeg optager med soundrecorder). Har tjekket inde i lyd indstillinger om der er hul igennem, og den giver også udslag der, men der er ingen programmer der opfatter noget lyd.
Mikrofonen ER valgt som min standard optage enhed, og jeg har prøvet at skrue maks op for den, men uden at jeg har kunne høre så meget som det mindste skratten... Det har virket før (men samme mikrofon) men det var for ca 3 måneder siden ...
Nogle der har haft lignende problem?
Nogle der har en mulig løsning?
(Kører PT. med windows generic audio drivere.. Lyd chippen på mit mobo er vidst et Sigmatel HD etellerandet)
Mikrofonen ER valgt som min standard optage enhed, og jeg har prøvet at skrue maks op for den, men uden at jeg har kunne høre så meget som det mindste skratten... Det har virket før (men samme mikrofon) men det var for ca 3 måneder siden ...
Nogle der har haft lignende problem?
Nogle der har en mulig løsning?
(Kører PT. med windows generic audio drivere.. Lyd chippen på mit mobo er vidst et Sigmatel HD etellerandet)
#2 - Så har jeg ingen grund til at snakke i mikrofon, skal jo bruge den til spil for satan :-P!!!
Okay, det er ikke et sigmatel, men derimod et realtek onboard device... Fatter det bare ikke for det burde jo virke når den giver udslag i lyd indstillinger :-S
Okay, det er ikke et sigmatel, men derimod et realtek onboard device... Fatter det bare ikke for det burde jo virke når den giver udslag i lyd indstillinger :-S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.