mboost-dp1

Installering af HP scanjet 5530 incl. TMA'er

Gå til bund
Gravatar #1 - Terminalvagten
23. jul. 2008 10:50
Hej alle.

Jeg har en scanner, "HP Scanjet 5530 Photosmart Scanner", hvor der er en "Transparent Materials Adapter" (TMA) med. Problemet er at jeg ikke kan få den til at virke. Jeg har indtil videre installeret drivere fra HP's side, samt set på deres hjælpe side, men intet af det de siger virker. Det er som om der mangler nogle patches eller noget andet til driveren.

Scanneren har være installeret før, og derfor ved at jeg at det virker, samt hvordan scannerprogrammet skal se ud, og kan se at der er nogle knapper der mangler, så som scanning af dias. Det eneste der er, er alm. scanning, samt redigering af de scannede billeder.

Håber der er nogen der har nogle idéer.

Venlig hilsen Terminalvagten
Gravatar #2 - Happy-Cheese
23. jul. 2008 18:07
#1 hvis du kører Vista kan det være derfor... HP har ikke lavet Vista drivere til ret mange af deres produkter!

Fuglte der ikke en cd med? eller hvorfor prøver du at hente den fra deres hjemmeside?
Gravatar #3 - Terminalvagten
24. jul. 2008 07:32
Det er fordi jeg sidder i IT afdelingen på vores institut, og skal have installeret en scanner. Vi har xp på alle vores maskiner, og vi gemmer som regel ikke de driver der følger med, da de fylder mere end de gavner.. selv om det kunne have været meget rart i dette tilfælde.. hehe...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login