mboost-dp1
Internet Disconnection problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa. jeg har et problem der går ud på at vores internet går ned hver halve time lige lang tid nok af gangen til at msn og spil osv og laver en timeout... er der nogen eventuelt ved hvorfor og har en løsning på problemet?
hvor mange computere er der i husstanden? Sker der altid når alle computere er tændt? Kan du evt. prøve at lukke dem ned en efter en for at teste om en af dem foresager problemet?
Umiddelbart er mit gæt at en af jeres maskiner er inficeret af en spambot eller lignende, der optager forbindelsen og derved gør den ubrugbar for resten af computerne.
Umiddelbart er mit gæt at en af jeres maskiner er inficeret af en spambot eller lignende, der optager forbindelsen og derved gør den ubrugbar for resten af computerne.
vi har to computere i husstanden men det er kun min der kører stortset hele tiden og jeg ved ikke om min fars pc bliver disconnected...
Så find ud af det?
Tryk evt. ctrl+shift+esc og luk processer du ikke er sikre på skal køre. Hent herefter diverse anty spyware/malware og antivirus applikationer og scan computeren.
Tryk evt. ctrl+shift+esc og luk processer du ikke er sikre på skal køre. Hent herefter diverse anty spyware/malware og antivirus applikationer og scan computeren.
Har du mange connections åbne ??
Kan være fra alle de linux distributioner man kan seede med torrents, og lign..
Har da selv haft samme problem, da ikke alle routere kan tåle så mange connections.. så de crasher, og genstarter...
Og det giver den effekt..
Hvis du bruger router, prøv eventuelt uden en router i et par timer, og se om det også sker der...
Kan være fra alle de linux distributioner man kan seede med torrents, og lign..
Har da selv haft samme problem, da ikke alle routere kan tåle så mange connections.. så de crasher, og genstarter...
Og det giver den effekt..
Hvis du bruger router, prøv eventuelt uden en router i et par timer, og se om det også sker der...
#8, Ja det tyder det på..
Typisk er det fordi du har for mange half open tcp connections, eller lign.. det er de fleste hjemme routere bare ikke i stand til at klare..
Jeg prøvede selv 5-6 forskellige routere da jeg ledte efter en løsning på problemmet, og jeg kom frem til den router jeg kører nu.
Linksys BEFSR41 V3
Ved ikke om det kan være til nogen hjælp...
Typisk er det fordi du har for mange half open tcp connections, eller lign.. det er de fleste hjemme routere bare ikke i stand til at klare..
Jeg prøvede selv 5-6 forskellige routere da jeg ledte efter en løsning på problemmet, og jeg kom frem til den router jeg kører nu.
Linksys BEFSR41 V3
Ved ikke om det kan være til nogen hjælp...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.