mboost-dp1
Internet hopper af
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey newz.
Mit Internet hopper af i tide og utide.
Det sker når jeg spiller World of warcraft*, eller Counter-strike: source.
Jeg har fast net, og har Siemens router, som er 3-4 år gammel.
Vi har TDC 5 Mbit.
Jeg kan sagtens side og surfe på nettet så længe jeg vil.
Jeg kan game wow* og dagen men så snart kl bliver 20:00 begynder mit net at hoppe af i tide og utide. og cirka kl 21:00 hopper mit net af og kommer først på her kl 22:00 igen.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
pfh tak for hjælpen.
/Weepy
Mit Internet hopper af i tide og utide.
Det sker når jeg spiller World of warcraft*, eller Counter-strike: source.
Jeg har fast net, og har Siemens router, som er 3-4 år gammel.
Vi har TDC 5 Mbit.
Jeg kan sagtens side og surfe på nettet så længe jeg vil.
Jeg kan game wow* og dagen men så snart kl bliver 20:00 begynder mit net at hoppe af i tide og utide. og cirka kl 21:00 hopper mit net af og kommer først på her kl 22:00 igen.
Håber der er nogen som kan hjælpe mig.
pfh tak for hjælpen.
/Weepy
Jeg tror at det du oplever, er at der er mere trafik i dit område på de tidspunkter.
Men du burde ikke blive koblet af eller se alt for store fald i hastighed, så kontakt TDC support og beskriv problemet.
Jeg ved ikke lige hvordan TDC håndterer den slags, eller om de er villige til, eller kan gøre noget, men det er dem der kan løse problemet, og sådan set også deres pligt som betalt udbyder.
Jeg tror at det du oplever, er at der er mere trafik i dit område på de tidspunkter.
Men du burde ikke blive koblet af eller se alt for store fald i hastighed, så kontakt TDC support og beskriv problemet.
Jeg ved ikke lige hvordan TDC håndterer den slags, eller om de er villige til, eller kan gøre noget, men det er dem der kan løse problemet, og sådan set også deres pligt som betalt udbyder.
Kan være at din Router muligvis er blevet "slidt". Har oplevet det før. Har du prøvet at genstarte din router når den ryger af? eller kommer den automatisk på igen?
Ellers ville jeg råde dig til at gøre som Gentox sir. Ring ind til din udbyder, om det er enten routeren (hvis det er deres egen) eller selve nettet der er gal, så er det dem der skal sørge for at det virker.
Kan være at din Router muligvis er blevet "slidt". Har oplevet det før. Har du prøvet at genstarte din router når den ryger af? eller kommer den automatisk på igen?
Ellers ville jeg råde dig til at gøre som Gentox sir. Ring ind til din udbyder, om det er enten routeren (hvis det er deres egen) eller selve nettet der er gal, så er det dem der skal sørge for at det virker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.