mboost-dp1

iPhone flækket??

Gå til bund
Gravatar #1 - mark.
24. dec. 2008 11:29
Nå, jeg vågner jo så op her denne dejlige julemorgen kun for at ligge mærke til at min iPhone 3G er flækket ved lyd/lydløs knappen...
Altså ikke selve knappen men plastic stykket mellem knappen og hen til front metallet...

Jeg har på ingen måde udsat den for slag af nogen som helst art, og jeg bruger ikke knappen særlig hyppigt, måske en gang om dagen højest.

Jeg gik ude kl lort i nat og det var ret koldt men går ikke ud fra at det danske "vinter"vejr kan være skyld i det, så koldt er det trods alt heller ikke..

Men mit spørgsmål lyder egentlig bare på:

Kan jeg bare gå ned i Telia og få byttet den til en ny? (og også hvor lang tid der kommer til at gå, hvis jeg ikke bare kan få en ny)
Og hvis jeg får en ny hvordan får jeg så min data over på den? :)

Ellers ønsker jeg alle mine mednørder en glædelig jul og håber i alle får det stykke nørd legetøj i har ønsket jer ;P
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
24. dec. 2008 12:18
#1 Det kommer an på hvor gammel den er, de fleste steder bytter de med det samme, hvis den er under en uge gammel, jeg ville dog forberede mig på en længere periode uden telefon, jeg har aldrig oplevet en reparation der tog under tre uger på noget elektronisk produkt, med mindre det var Canon og der var penge på bordet.

Til de andre spørgsmål: Når du plugger en ny fon i så får du en mulighed i itunes: "Restore from backup" eller "new phone" (noget i den stil, i hvert fald), restore skulle gerne give dig alle data, opkaldslister og så videre.

Og god jul!
Gravatar #3 - mark.
24. dec. 2008 12:22
den er 2 måneder gammel og der har intet været galt med den siden jeg fik den :/

Har stort set ingen crash haft og den har ikke en ridse og nu er den bare flækket i plastikken :S

Gør det nogen forskel at den er købt under erhverv?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login