mboost-dp1
IPhone mangler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg kunne godt tænke mig at høre arligt om iPhonen, hvilke problemer folk har og hvilke mangler den har.
Jeg vil helst høre om problemer og mangler ved den orginale ikke jailbreaked version.
Jeg mener ikke det kan ikke være rigtigt man skal "ødelægge" sin telefon for at få den til at virke som man gerne vil have det.
Jeg har hørt dårligt om iPhonen :
- man kan ikke optage video.
- man kan ikke køre apps i bagrunden og derved heller ikke flere afgangen.
- programmer kan ikke modtage push informationer.
- man kan ikke køre java programmer.
- man kan ikke umidelbart køre egne programmer.
- man kan ikke bare smide egne mp3 og andet over på.
- man har ikke direkte adgang til de filer der ligger på den.
Jeg vil helst høre om problemer og mangler ved den orginale ikke jailbreaked version.
Jeg mener ikke det kan ikke være rigtigt man skal "ødelægge" sin telefon for at få den til at virke som man gerne vil have det.
Jeg har hørt dårligt om iPhonen :
- man kan ikke optage video.
- man kan ikke køre java programmer.
- man kan ikke umidelbart køre egne programmer.
- man har ikke direkte adgang til de filer der ligger på den.
Jeg har også hørt, at det man betaler for, er at andre ikke har råd til at købe en.
Spøg til side. Jeg er ikke ude på at flamme iPhonen.
Jeg står til muligvis at kunne få en, og jeg ved ikke rigtigt om det er en god ide. Jeg er bange for, det bare vil give mig problemer.
Spøg til side. Jeg er ikke ude på at flamme iPhonen.
Jeg står til muligvis at kunne få en, og jeg ved ikke rigtigt om det er en god ide. Jeg er bange for, det bare vil give mig problemer.
Det første du skal gøre, er at overveje om de problemstillinger du har stillet op i #1, er nogle du helt reelt set har brugt for...
Disse er ikke relevante, eftersom det bliver muligt i 3.0.
JensOle (1) skrev:man kan ikke optage video.
Disse er ikke relevante, eftersom det bliver muligt i 3.0.
Jeg har i den sidste uges tid haft flere telefoner i hånden, deriblandt et par Iphones og en HTC touch diamond 2.
I går valgte jeg så at købe HTC telefonen da jeg syntes den bare virker bedre, desuden er jeg i forvejen ikke meget for Apple produkter, da de generelt godt kan lide at gøre det besværligt for brugere der ikke har Mac.
Jeg er virkelig blevet overrasket over hvor meget man kan med den T2.
I går valgte jeg så at købe HTC telefonen da jeg syntes den bare virker bedre, desuden er jeg i forvejen ikke meget for Apple produkter, da de generelt godt kan lide at gøre det besværligt for brugere der ikke har Mac.
Jeg er virkelig blevet overrasket over hvor meget man kan med den T2.
Du vil ikke have en iphone. Du har allerede truffet dit valg. Det er følelsesbaseret og det er irrelevant hvad folk siger til eller fra fordi, at du med dit oplæg åbenlyst tilsigter selv berigtigelse.
Du kunne lige så godt have spurgt google: "Jeg hader iphone, men forsøg at overbevis mig om hvorfor jeg skulle kunne lide den". Resultatet vil give følelsesbaserede indlæg tilbage. Det er ubrugelige svar til at træffe er fornuftigt valg ud fra dit forbrugsmønster. Da du ikke kan få alt er det nødvendigt er du foretager en relativ vægtning af features. Det behøver ikke være svært - du kunne f.eks. have skrevet.
--
Jeg søger en ny smartphone, men min viden om markedet er begrænset. Jeg ringer i begrænset omfang, men kunne godt bruge mig den som pocket pc og til lettere internetsurfing (den skal fungere som gadget og ikke primær pc). Jeg har opstillet følgende krav som jeg mener er mine vigtigste
Stort set ufravigelige krav:
-Stor skærm (+3"), og præcis og fingeranvendelig touchscreen.
-Snappy og stabilt OS og vigtigste applikationer (browser, mail, kalender)
-let synkronisering med mit primære OS (mac f.eks.)
Det kunne være fedt at have:
- mulighed for at installere apps (herunder en engelsk ordbog, og et filservertool så den kan bruges som memorystick)
- flash understøttelse
Det kan jeg ikke leve med:
- Langsomt og ustabilt OS.
- crabby UI og grim GUI (ingen haks med dobbelt GUI!!)
- dyr telefon over dens relative forventelige levetid
- batteriet skal kunne skiftes af en selv
Nu skulle alle der bare har fulgt minimalt med kunne svare på om jeg vil kunne leve med HTC TD2 eller iphonen. Hvis du mener, at det om din telefon kan køre java apps er dit vigtigste ønske - så trænger du med 99 % sandsynlighed til at få styr på dine prioteter.
Du kunne lige så godt have spurgt google: "Jeg hader iphone, men forsøg at overbevis mig om hvorfor jeg skulle kunne lide den". Resultatet vil give følelsesbaserede indlæg tilbage. Det er ubrugelige svar til at træffe er fornuftigt valg ud fra dit forbrugsmønster. Da du ikke kan få alt er det nødvendigt er du foretager en relativ vægtning af features. Det behøver ikke være svært - du kunne f.eks. have skrevet.
--
Jeg søger en ny smartphone, men min viden om markedet er begrænset. Jeg ringer i begrænset omfang, men kunne godt bruge mig den som pocket pc og til lettere internetsurfing (den skal fungere som gadget og ikke primær pc). Jeg har opstillet følgende krav som jeg mener er mine vigtigste
Stort set ufravigelige krav:
-Stor skærm (+3"), og præcis og fingeranvendelig touchscreen.
-Snappy og stabilt OS og vigtigste applikationer (browser, mail, kalender)
-let synkronisering med mit primære OS (mac f.eks.)
Det kunne være fedt at have:
- mulighed for at installere apps (herunder en engelsk ordbog, og et filservertool så den kan bruges som memorystick)
- flash understøttelse
Det kan jeg ikke leve med:
- Langsomt og ustabilt OS.
- crabby UI og grim GUI (ingen haks med dobbelt GUI!!)
- dyr telefon over dens relative forventelige levetid
- batteriet skal kunne skiftes af en selv
Nu skulle alle der bare har fulgt minimalt med kunne svare på om jeg vil kunne leve med HTC TD2 eller iphonen. Hvis du mener, at det om din telefon kan køre java apps er dit vigtigste ønske - så trænger du med 99 % sandsynlighed til at få styr på dine prioteter.
@rasmusv
Helt klart en Touch Diamond 2, den har alle de funktioner du spørger efter.
Når du slutter den til computeren, kan du vælge på skærmen om du vil have den til at virke som flashdisk, outlook synkronisering, eller til deling af internet(Så din computer kan gå på nettet via din telefon)
Helt klart en Touch Diamond 2, den har alle de funktioner du spørger efter.
Når du slutter den til computeren, kan du vælge på skærmen om du vil have den til at virke som flashdisk, outlook synkronisering, eller til deling af internet(Så din computer kan gå på nettet via din telefon)
HTC Touch Diamond 2 koerer windows mobile ! -> no go.
Jeg vil helst vente paa en god Android telefon. Hvornaar kommer det ?
Jeg vil helst vente paa en god Android telefon. Hvornaar kommer det ?
Jo, det kan man godt, og i en tidligere version kunne man også ændre titler på sange, cover billede etc. Det kan man dog ikke mere, så hvis man smider dem på nu, kommer de ikke i Cover Flow visningen.
Edit: Man kan importere sine mp3 filer igennem itunes og lægge dem på den vej. Bare lige til info.
Jo, det kan man godt, og i en tidligere version kunne man også ændre titler på sange, cover billede etc. Det kan man dog ikke mere, så hvis man smider dem på nu, kommer de ikke i Cover Flow visningen.
Edit: Man kan importere sine mp3 filer igennem itunes og lægge dem på den vej. Bare lige til info.
OS ja det er ikke perfekt endnu, men med diamond2 får man gratis update til windows mobile 6.5. Hvilket skulle være rigtigt godt!
De har opgraderet UI betydeligt og de videoer jeg har set er det hele meget flydende.
Dyr? ca. 3200 kr uden abonnement, det er en ganske rimelig pris synes jeg.
OS ja det er ikke perfekt endnu, men med diamond2 får man gratis update til windows mobile 6.5. Hvilket skulle være rigtigt godt!
De har opgraderet UI betydeligt og de videoer jeg har set er det hele meget flydende.
Thalion (14) skrev:OS ja det er ikke perfekt endnu, men med diamond2 får man gratis update til windows mobile 6.5. Hvilket skulle være rigtigt godt!
No go !
Saa du faar et uber shitty OS til at starte med, som maaske bliver bedre senere.. Yes.
Not. :)
Jeg har haft 2 TD2 i haanden nu, og de har begge skraemt mig langt vaek fra telefonen :P
Jojo, det er billigere end iPhone, men stadig dyrt ifht. hvad man faar imo :)
Saa du faar et uber shitty OS til at starte med, som maaske bliver bedre senere.. Yes.
Jeg har haft 2 TD2 i haanden nu, og de har begge skraemt mig langt vaek fra telefonen :P
Jojo, det er billigere end iPhone, men stadig dyrt ifht. hvad man faar imo :)
fidomuh (16) skrev:Saa du faar et uber shitty OS til at starte med, som maaske bliver bedre senere.. Yes.
Jo, det er faktisk lige hvad man får :)
fidomuh (16) skrev:Jojo, det er billigere end iPhone, men stadig dyrt ifht. hvad man faar imo :)
Det er jo, som i begge mere eller mindre implicit udtrykker det i sidste ende en smagssag.
Personligt vil jeg få mest glæde af en Sony Ericsson-telefon til 1200 kr., så en iPhone er også pissedyr ift. mine behov :)
#18: Jeg tror at han mener at den rigtige vej er gennem Apples godkendelse og appstore, og det er jo en lidt besværlig omgang hvis man er hyggekoder men ikke vil miste garantien.
Men ja med jailbreak kan man meget. Jeg har kørt Apache/php/sqlite/perl på min. Lidt cool at man kan rende rundt med et site i lommen, synes jeg ihvertfald. Alt var bare klik-klik-klik i en package manager, jeg installerede.
Men ja med jailbreak kan man meget. Jeg har kørt Apache/php/sqlite/perl på min. Lidt cool at man kan rende rundt med et site i lommen, synes jeg ihvertfald. Alt var bare klik-klik-klik i en package manager, jeg installerede.
Saavidt jeg forstod kunne man da koere det paa sin egen iPhone via development halloej?
Du kan bare ikke distribuere det til iPhones der ikke er din..
Oder was?
/me goes internet hunting :)
Jeg tror at han mener at den rigtige vej er gennem Apples godkendelse og appstore, og det er jo en lidt besværlig omgang hvis man er hyggekoder men ikke vil miste garantien.
Saavidt jeg forstod kunne man da koere det paa sin egen iPhone via development halloej?
Du kan bare ikke distribuere det til iPhones der ikke er din..
Oder was?
/me goes internet hunting :)
19 & 20 ja helt rigtigt.
Jeg er heller ikke sikker paa, hvordan det virker. Jeg har bare hoert det er noget bavl.
Jeg er heller ikke sikker paa, hvordan det virker. Jeg har bare hoert det er noget bavl.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.