mboost-dp1
Ipod Nano 3G Problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej...
Har problem med at tilslutte min Ipod. Når jeg sætter den til sige ding dong som om den har fundet den, 2 sekunder efter siger dong ding og den er nu ikke tilsluttet mere.
Det hele skete efter jeg slettede noget random data, fordi jeg skulle have plads til et spil på den.
Hvis jeg har slettet noget vigtig data, hvordan kan man så gendanne dem igen?
Håber i kan hjælpe.
Har problem med at tilslutte min Ipod. Når jeg sætter den til sige ding dong som om den har fundet den, 2 sekunder efter siger dong ding og den er nu ikke tilsluttet mere.
Det hele skete efter jeg slettede noget random data, fordi jeg skulle have plads til et spil på den.
Hvis jeg har slettet noget vigtig data, hvordan kan man så gendanne dem igen?
Håber i kan hjælpe.
Det der med at slette filer du ikke ved hvad er, er en rigtig rigtig dårlig idé.
Den dukker slet ikke op inde i iTunes heller? Eller som en flytbar disk i explorer?
Den dukker slet ikke op inde i iTunes heller? Eller som en flytbar disk i explorer?
Krypteret er måske så meget sagt, folderen er bare skjult., sådan så man ikke roder med den ;)
Du skal på den ene eller den anden måde have sluttet den til en computer så du kan gendanne den. Har du en anden computer du kan prøve det på?
Du skal på den ene eller den anden måde have sluttet den til en computer så du kan gendanne den. Har du en anden computer du kan prøve det på?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.