mboost-dp1
Irriterende StarForce
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa.
Har købt spillet Trackmania som åbenbart bruger programmet StarForce Protection. Mit problem består i at hver gang jeg starter op for spillet skal SFP tjekke min cd om spillet nu er mit men næsten hver gang gider lortet ikke svare og jeg får denne besked.
Unhandled exception in the StarForce Copy Protection host application.
Try restarting bla bla contact support.
Detailed error info
File or function: unsigned int_thiscall PcodeInterface::Initialize(Void)
Line:214
Jeg har Vista hvis det skulle have noget at sige. Håber sgu der er nogen der kan hjælpe mig for det er godt nok ved at gå mig på nerverne. På forhånd tak
Har købt spillet Trackmania som åbenbart bruger programmet StarForce Protection. Mit problem består i at hver gang jeg starter op for spillet skal SFP tjekke min cd om spillet nu er mit men næsten hver gang gider lortet ikke svare og jeg får denne besked.
Unhandled exception in the StarForce Copy Protection host application.
Try restarting bla bla contact support.
Detailed error info
File or function: unsigned int_thiscall PcodeInterface::Initialize(Void)
Line:214
Jeg har Vista hvis det skulle have noget at sige. Håber sgu der er nogen der kan hjælpe mig for det er godt nok ved at gå mig på nerverne. På forhånd tak
4 skrev:#2Det med admin virkede første gang men da jeg lige ville være sikker da gik den flad igen.
Prøv at sætte den til at køre som administrator uanset hvad, måske endda i Windows XP-kompatibilitetsmode. Jeg kan desværre ikke lige huske hvordan man gør, men højreklik -> Egenskaber og prøv dig frem ;)
4 skrev:#3 Vista eller TM?
Jeg tror han mener TM.
#5 Mit TM er up-to-date så det er ikke det, men kom til at tænke på at hvis jeg kører spillet som admin undgår jeg så ikke kun WindowsDefender og ikke det der StarForce. Og undskyld jeg spørger lidt dumt men ved ikke lige en hel masse om emnet. Men mener at jeg engang er blevet fortalt at Vista og StarForce ikke gik skidegodt i spænd.
6 skrev:#5 Mit TM er up-to-date så det er ikke det, men kom til at tænke på at hvis jeg kører spillet som admin undgår jeg så ikke kun WindowsDefender og ikke det der StarForce. Og undskyld jeg spørger lidt dumt men ved ikke lige en hel masse om emnet. Men mener at jeg engang er blevet fortalt at Vista og StarForce ikke gik skidegodt i spænd.
Nope, har ikke noget at gøre med Windows Defender. At køre programmet med administratorrettigheder gør, at det har adgang til at udføre forskellige processer i nogle helt andre software-lag i Windows. Og det kan have stor betydning for, om noget virker eller ej i Vista. De går sikkert ikke for godt i spænd, fordi StarForce gerne vil bruge et lag, som der kun er adgang til med administratorrettigheder.
Prøv at sætte det til at køre i XP-kompatibilitetsmode og altid starte det som administrator :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.