mboost-dp1
it forretninger, hvor ska man bestille
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej jeg igang med at bestille en switch og nogle kabler, jeg ville bar høre om der dårlige erfaringer med https://www.proshop.dk/??
mvh Punctilio
mvh Punctilio
Jeg har kun bestilt fra proshop en enkelt gang, et Webcam for 3 år siden ca., og da var det 14 dage om at komme frem. De påstod dog at det var postDKs skyld, men de ville ikke give mig et t&t#. Men jeg fik det dog, og fik også et billigt headset med i købet gratis, fordi det var blevet forsinket :)
Ergo har jeg ikke noget imod dem mere :)
Ergo har jeg ikke noget imod dem mere :)
Jeg har lige bestilt 7 dele på een gang fra proshop, og det er noget hest. Deres support svarer ikke rigtigt, og når de svarer er det halve og ligegyldige svar. Ydermere kommer der først track and trace numre når alt er sendt (så hvis der delleveres, så får du først T&T-numre efter sidste pakke er sendt. Man får heller ingen mails om at noget er blevet sendt, og det stinker altså.
Deres leveringstid? Tjah. Jeg bestilte mine ting i tirsdags inden kl. 16, og leveringstiden skulle da være 1-2 dage (alt var på lager). Efter sigende modtager jeg først resten i dag.
Bedøm selv. Til enkelt-leverancer er de vist fine nok, men til mere komplekse systemer dur deres system bare ikke. De skal i hvert fald tage sig grusomt meget sammen før jeg gider handle der igen.
Deres leveringstid? Tjah. Jeg bestilte mine ting i tirsdags inden kl. 16, og leveringstiden skulle da være 1-2 dage (alt var på lager). Efter sigende modtager jeg først resten i dag.
Bedøm selv. Til enkelt-leverancer er de vist fine nok, men til mere komplekse systemer dur deres system bare ikke. De skal i hvert fald tage sig grusomt meget sammen før jeg gider handle der igen.
jeg har også købt fra proshop en enkelt gang. idioterne havde "glemt" at deaktivere/fjerne tyverisikringen. på vej hjem fra posthuset gik jeg ind i kvickly, hvor jeg fik alle alarmene i gang. jes sir!
da jeg klagede fik jeg at vide at de ikke kunne fjerne sikringen, fordi flere af deres kunder brugte dem.
hvad er det for en omgang lort? når jeg har købt et produkt vil jeg ikke fremstå som en tyv..
da jeg klagede fik jeg at vide at de ikke kunne fjerne sikringen, fordi flere af deres kunder brugte dem.
hvad er det for en omgang lort? når jeg har købt et produkt vil jeg ikke fremstå som en tyv..
Sjovt at der først bliver svaret nu, når han fik svaret samme dag (2 Nov.)
:)
http://newz.dk/forum/hardware/switch-til-16-hva-sk...
Men det er da i orden at der kommer nogle erfaringer på bordet.
Den har jeg prøvet i en Italiensk Virgin Megastore, hvor en T-shirt jeg havde købt tidligere, åbenbart havde en sikring inde i mærket.
Ikke behageligt at høre alarmen gå i gang, og se 2 Testosteronpumpede dørmænd sætte i løb mod dig :P
Men heldigvis havde jeg jo mit på det rene, så de gennemrodede bare mine ting og lod mig gå.
Ellers er det ikke unormalt med de sikringer, mange af Axelmusics varer har samme problem.
:)
http://newz.dk/forum/hardware/switch-til-16-hva-sk...
Men det er da i orden at der kommer nogle erfaringer på bordet.
Den har jeg prøvet i en Italiensk Virgin Megastore, hvor en T-shirt jeg havde købt tidligere, åbenbart havde en sikring inde i mærket.
Ikke behageligt at høre alarmen gå i gang, og se 2 Testosteronpumpede dørmænd sætte i løb mod dig :P
Men heldigvis havde jeg jo mit på det rene, så de gennemrodede bare mine ting og lod mig gå.
Ellers er det ikke unormalt med de sikringer, mange af Axelmusics varer har samme problem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.