mboost-dp1

Jeg har fået mit wow, wtf? ><

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
12. nov. 2008 16:36
Hej, modtog mit wow lich king idag, troede sq da først det var imorgen det udkom? :o

Går ikke ud fra jeg nu kan spille lich king før alle andre ? :p
..har man bare fået det så man får en chance for at installere det til imorgen??
Gravatar #2 - Norrah
12. nov. 2008 16:39
Det er et online spil, så det er ret ligemeget hvornår du har modtaget det, serveren åbner næppe op fordi du har det installeret.

Btw, held og lykke. Og så hører vi fra dig igen om et par uger når du og alle de andre wow freaks skal ud for at tanke op på luft og cola.
Gravatar #3 - noramskull
12. nov. 2008 16:39
Nu har jeg ikke spillet wow i lang tid, men dengang burning crusade udkom, kunne man godt få det før at det udkom, så man kunne have det installeret og klar, til når de åbnede det nye indhold på serveren.
Gravatar #4 - lolage
12. nov. 2008 16:41
Okay, var bare nysgerrig da jeg læste det der Coolshop event der har åbent i aften at man kl 23.59 kunne være den første i DK til at få fat i spillet, men det er jo så bare løgn :p
Gravatar #5 - hgul
12. nov. 2008 16:42
Det er tilladt at tænke lidt selv. I går lavede du en tråd om, at spillet var blevet afsendt - kan det så undre nogen, at det ville komme med posten i dag? (og nej, det er ikke her der skal komme random rant over Post DK)

Desuden kan man i store dele af landet købe det til midnat, og derfor vil det være meget naturligt, at det kommer med posten inden da, hvis man har forudbestilt det i tide.
Gravatar #6 - lolage
12. nov. 2008 16:44
Hvis det bliver sendt fra forretningen jeg bestilte det hos igår, kan det stadig godt være at spillet først når det lokale posthus den næste dag, men først kommer med en vogn dagen efter. Det har jeg skam oplevet.
Gravatar #7 - Norrah
12. nov. 2008 16:46
#6 post må gerne sendes før tid, så pakken regnes med at være modtaget på dagen.

Det betyder du kan få det før, det betyder du kan få det efter.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login