mboost-dp1
Justere lyden på ext. højtaler via hotkeys
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Efter jeg skiftede fra Win 7 til Win 8 for ca 3 uger siden er jeg kun stødt på 1 problem!. Jeg kan ikke længere skrue op og ned for lyden på mine Logitech X5 højtalere ved at trykke på [FN]+F11 og F12 som jeg kunne i Win 7. Det var smart at jeg uanset standard lydoutput kunne skrue op og ned på tastaturet istedet for at skulle ned i proceslinjen og klikke.
Nogen idéer?
Asus U46SV med Win 8 pro
Nogen idéer?
Asus U46SV med Win 8 pro
Oui. 2 gange nu. Hotkey virker når det er de interne højtalere som er valgt som standard. OSD kommer også frem og lydstyrken ændres også.
Men når jeg tilslutter mine X5 højtalere via USB og trykker på volumen op og ned så viser den at den skruer hhv. op og ned også med OSD - men det er stadig på de interne højtalere den gør det på. De eksterne højtalere spiller samme niveau. Det er som om at den ikke længere skruer på master volumen men kun på den interne lydenhed.
Oui. 2 gange nu. Hotkey virker når det er de interne højtalere som er valgt som standard. OSD kommer også frem og lydstyrken ændres også.
Men når jeg tilslutter mine X5 højtalere via USB og trykker på volumen op og ned så viser den at den skruer hhv. op og ned også med OSD - men det er stadig på de interne højtalere den gør det på. De eksterne højtalere spiller samme niveau. Det er som om at den ikke længere skruer på master volumen men kun på den interne lydenhed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.