mboost-dp1

Kan ikke rate?

Gå til bund
Gravatar #1 - angelenglen
6. jan. 2008 21:53
Jeg har to brugerkonti.

Den ene er englen den anden er angelenglen.
Den sidste lavede jeg efter TGG offentliggjorde listen med hackede konti, så jeg vil ikke bruge "englen" mere.

Men underligt nok kan jeg ikke rate indlæg med min nye bruger "angelenglen" - der er simpelthen ikke nogen drop-down boks ud for hvert indlæg længere.
Logger jeg derimod ind som "englen" er de der fint igen.

Jeg har ledt og dobbelt-checket alle mine indstillinger, men overser jeg mon en et sted?

Hvad skal jeg gøre for at kunne rate indlæg igen?
Gravatar #2 - rackbox
6. jan. 2008 22:03
#1 så vidt jeg husker, så skal din bruger have været aktiv i et stykke tid, før du kan rate. Jeg kan ikke huske hvor længe, men det bør vi nok skrive i vores faq.
Gravatar #3 - gentox
6. jan. 2008 22:05
#2 Det har været oppe før, og synes jeg kan huske at det er 2 måneder.
Hænger også godt sammen med, at det er en ny profil.
Gravatar #4 - BurningShadow
6. jan. 2008 22:06
Det stod i den gamle FAQ, men... tjaa :-(
Gravatar #5 - slemmebirk
6. jan. 2008 23:00
#4 Det står stadig i FAQ

Hvorfor kan jeg ikke kategorisere (rate) indlæg?
For kunne kategorisere indlæg i forummet, kræver det at du har været oprettet som bruger i mindst to måneder og at du samtidig har en karma på neutral, eller derover.
Gravatar #6 - Acro
6. jan. 2008 23:56
angelenglen (#1) skrev:
Den ene er englen den anden er angelenglen.
Den sidste lavede jeg efter TGG offentliggjorde listen med hackede konti, så jeg vil ikke bruge "englen" mere.

Hvorfor dog i alverden gøre det? Kunne du ikke bare have ændret brugernavn og/eller adgangskode på den gamle bruger i stedet?
Gravatar #7 - angelenglen
8. jan. 2008 13:13
#6: Ja, det kan jeg se nu, jeg var ikke klar over at man kunne skifte brugernavn.

Tak for info vedr. at der skal gå 2 måneder før man kan rate.

Måske er det alligevel bedst bare at skifte brugernavnet, og slette den nye konto... så slipper jeg også for at vente 2 måneder...
Gravatar #8 - angelenglen
8. jan. 2008 13:20
Hmm nu har jeg slettet angelenglen kontoen, men jeg kan ikke omdøbe denne konto til "Angelenglen" - jeg får ingen fejl eller noget, den skifter bare indholdet af feltet brugernavn tilbage til "Englen" når jeg gemmer ændringerne...

Gør jeg noget forkert mon?
Gravatar #9 - freesoft
8. jan. 2008 18:14
Der står på din profil http://newz.dk/~englen at du er "ikke aktiveret". Måske derfor.
Gravatar #10 - angelenglen
10. jan. 2008 21:14
Underligt.
Endelig lykkedes mig at få omdøbt min konto, så alt er godt nu.
Jeg ved ikke hvorfor det gik galt før, men et eller andet må jeg jo have gjort forkert :-)

Tak for hjælpen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login