mboost-dp1

Kane and Lynch PC - Bug?

Gå til bund
Gravatar #1 - BetaLyte
17. sep. 2008 21:10
Hey Newz-peeps.

Har lige købt Kane and Lynch spillet til PC, men har et lille problem.
Spillet starter fint og sådan, (borset fra baggrunden blinker sjovt, skal den det?) og det hele fungerer, jeg kan sagtens starte et nyt spil, og det gør jeg så (singleplayer).
Men når jeg skal spille, er det som om der er delay på både musen og keyboardet, og kontrollen over karakteren er totalt smadret.
Enten så bevæger han sig slet ikke, ellers så løber han bare tilfældigt rundt, og det er slet ikke til at holde ud, langt værre at spille.

Nogen der har haft lign. oplevelser eller har erfaringer, som evt. endda fik det løst?

Jeg kører med:
Win XP Pro
-
Celeron 2,93 GHz (Ved godt de anbefaler P4/AMD XP eller højere, men stor betydning burde det vel ikke have?)
-
GeForce 6800 XT 256 DDR3
-
2 GB ram
Gravatar #2 - lolage
17. sep. 2008 21:50
Er dine drivers up-to-date?
Prøv at vælg spillet her og se hva den sir:
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srte...

- lolage
Gravatar #3 - BetaLyte
17. sep. 2008 21:58

Yeah, mine drivers er opdateret.
Har prøvet, og den brokker sig kun over processoren.

Men kan sagtens køre spil som BF2, CoD4, Spore, NFS MW & PS mm., så ville umiddelbart ikke mene at det var CPU'en.
Gravatar #4 - lolage
17. sep. 2008 22:15
Kan personligt ikke huske nogen blinken i baggrunden fra PS3 oplevelse. Prøv at juster nogle indstillinger til lavere detaljer.

Ellers prøv at tjek om dit hardware nu sidder som det skal.
Gravatar #5 - BetaLyte
18. sep. 2008 14:22
Nej, det er der heller ikke i de videoer jeg har set, så det nok en bug.
Jamen mit hardware sidder fint, og kan som sagt spille andre spil, som i hvert fald er lige så krævende.

Ikke nogen der har haft samme problemer?
Gravatar #6 - lolage
18. sep. 2008 15:15
Nej aldrig :l.

Prøv at geninstaller? Eller installer på en anden computer og se om det er det samme.. Måske defekt disk?..
Gravatar #7 - Bornslippy
18. sep. 2008 16:43
lolage (6) skrev:
Nej aldrig :l.

Prøv at geninstaller? Eller installer på en anden computer og se om det er det samme.. Måske defekt disk?..
Hvordan skulle han kunne installere/spille fra en defekt disk????
Gravatar #8 - BetaLyte
18. sep. 2008 17:24
Har prøvet at geninstallere et par gange, præcis samme problem hver gang. =(
Min bærbar er forholdsvist defekt for øjeblikket, så har ikke rigtig andre computere at teste spillet på.

lolage mener vel at jeg skal prøve på en anden computer, og derved afgøre om det er cd'en der er noget i vejen med, hvis nu samme problem opstår på en anden pc.
Kan jo godt være at der er korrupte sektorer på cd'en.
Gravatar #9 - lolage
18. sep. 2008 18:12
#7 Først prøve at geninstallere og hvis det ikke virker, så tjekke på en anden computer for så at se om den er defekt ;).

Men som #8 siger, ingen ændring. Må så sige jeg er blank x(.
Medmindre du får prøvet på en anden computer for at se forskel så er din bærbar måske ikke meant to play the game :(.
Gravatar #10 - BetaLyte
18. sep. 2008 18:45
Jaa, sådan må det jo være.
Håbede bare på at det var en bug som kunne fikses, men det ser det ikke ud til.
Øv bøv..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login