mboost-dp1
Keyboard lag i spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Heloo Newz
Jeg har fået et lidt underligt problem med min XP maskine. Keyboardet lagger når jeg spiller. Selve spillet køre fint, mouse input kører som det skal, men keyboardet lagger og fungerer generelt uacceptablet.
Så vidt jeg kan huske/se har jeg ikke installeret noget vitalt der skulle kunne have denne effekt. Jeg mener heller ikke at kunne se at der er noget spyware/vira. Jeg har opdateret mit grafikkort driver, men det hjalp ikke.
Min maskine er:
XP SP2
Athlon 64 3200+
1gb Corsair value ram
Asus mobo via chipset
ATI 800 XT
Microsoft natural keyboard pro via USB
Jeg har prøvet at skifte USB port, hjalp ikke. Det er alle spil den gør det i også gamle som burde kører helt fint, fx beyond good and evil.
Jeg ved godt at en reinstall af XP højst sandsynligt ville afhjælpe problemet, men jeg ville virkeligt gerne slippe for det, da det er en pain at skulle til at indstille mine mediecentre apps igen.
Nogen ideer?
Jeg har fået et lidt underligt problem med min XP maskine. Keyboardet lagger når jeg spiller. Selve spillet køre fint, mouse input kører som det skal, men keyboardet lagger og fungerer generelt uacceptablet.
Så vidt jeg kan huske/se har jeg ikke installeret noget vitalt der skulle kunne have denne effekt. Jeg mener heller ikke at kunne se at der er noget spyware/vira. Jeg har opdateret mit grafikkort driver, men det hjalp ikke.
Min maskine er:
XP SP2
Athlon 64 3200+
1gb Corsair value ram
Asus mobo via chipset
ATI 800 XT
Microsoft natural keyboard pro via USB
Jeg har prøvet at skifte USB port, hjalp ikke. Det er alle spil den gør det i også gamle som burde kører helt fint, fx beyond good and evil.
Jeg ved godt at en reinstall af XP højst sandsynligt ville afhjælpe problemet, men jeg ville virkeligt gerne slippe for det, da det er en pain at skulle til at indstille mine mediecentre apps igen.
Nogen ideer?
Er det et trådløst tastatur? Hvis det er har du prøvet at skifte batteri?
Prøv også at checke om keyboard type rate er sat til FAST i BIOS'en..
Prøv også at checke om keyboard type rate er sat til FAST i BIOS'en..
Er det kun med det tastatur?? Hvis det kun er det tastatur så køb et andet :O
Er det kun med det tastatur?? Hvis det kun er det tastatur så køb et andet :O
men kunne du ikke lige teste det, det tager altså ikke så lang tid :/
hvis det ikke er tastaturets skyld... så er det jo windows's skyld... formater med linux :) eller bare reinstall windows
og forresten hvis du skal have nyt tastatur så plz lad være med at købe noget som helst fra Microsoft :P
men kunne du ikke lige teste det, det tager altså ikke så lang tid :/
hvis det ikke er tastaturets skyld... så er det jo windows's skyld... formater med linux :) eller bare reinstall windows
og forresten hvis du skal have nyt tastatur så plz lad være med at købe noget som helst fra Microsoft :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.