mboost-dp1

Lan game på skolen

Gå til bund
Gravatar #1 - superkim
23. okt. 2008 14:39
Hej jeg ved ikke rigtig om det er den rigtige kategori jeg er i..jeg er nemlig ny her.men jeg har et problem, ude på min skole er computerne låst på en eller anden måde, så man ikke kan komme til at oprette et lan spil, som andre kan se..altså det er ikke kun et spil jeg har prøvet med.. det er alle..mit spørgsmål er så..kan man ændre på det så andre kan se mit lan spil? jeg er selvfølgelig ikke admin på computerne.. på nær den computer som vi har i vores ejet klasse lokale..
(det skal lige siges at vi har brugere som vi logger ind på)
Gravatar #2 - Systran
23. okt. 2008 14:50
Hvilket spil drejer det sig om?
På mit gymnasium spiller vi Age of Empires over Hamachi. (håber ikke en af mine lærere læser newz.dk)
Gravatar #3 - superkim
23. okt. 2008 15:08
hvad er Hamachi?det er need for speed underground 2
Gravatar #4 - MiniatureZeus
23. okt. 2008 15:57
Der er nok en grund til, at i ikke kan spille online... ;)
Gravatar #5 - Lss_1405
31. okt. 2008 09:56
VI har også 300mbit finbindelse, men al fildeling og spil er lukket - ALLE SPIL over internettet
Gravatar #6 - vandfarve
2. nov. 2008 08:54
#1 Jeg er langt fra ekspert her, men det kræver nok lidt teknik at gå uden om sådan en firewall, som højst sandsynligt er synderen.

Prøv at gøre dig lidt gode venner med computereksperten på skolen og prøv at spørge ham mere eller mindre direkte, hvilket system der er sat op. Lad være med at sige direkte, at du gerne vil bruge dem til LAN, men bare spørg ind til systemet, og hvordan det er sikret m.m.
Gravatar #7 - Xill
2. nov. 2008 10:27
hvis i kan installere programmer, så prøv Hamachi.

Det er et program til at oprette p2p (point to point) forbindelser mellem folk. det lader sig ikke stoppe af en firewall.

men ellers kan i vel også prøve at sætte en bærbar op som host og se om de andre kan se spillet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login