mboost-dp1
Lan game på skolen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg ved ikke rigtig om det er den rigtige kategori jeg er i..jeg er nemlig ny her.men jeg har et problem, ude på min skole er computerne låst på en eller anden måde, så man ikke kan komme til at oprette et lan spil, som andre kan se..altså det er ikke kun et spil jeg har prøvet med.. det er alle..mit spørgsmål er så..kan man ændre på det så andre kan se mit lan spil? jeg er selvfølgelig ikke admin på computerne.. på nær den computer som vi har i vores ejet klasse lokale..
(det skal lige siges at vi har brugere som vi logger ind på)
(det skal lige siges at vi har brugere som vi logger ind på)
#1 Jeg er langt fra ekspert her, men det kræver nok lidt teknik at gå uden om sådan en firewall, som højst sandsynligt er synderen.
Prøv at gøre dig lidt gode venner med computereksperten på skolen og prøv at spørge ham mere eller mindre direkte, hvilket system der er sat op. Lad være med at sige direkte, at du gerne vil bruge dem til LAN, men bare spørg ind til systemet, og hvordan det er sikret m.m.
Prøv at gøre dig lidt gode venner med computereksperten på skolen og prøv at spørge ham mere eller mindre direkte, hvilket system der er sat op. Lad være med at sige direkte, at du gerne vil bruge dem til LAN, men bare spørg ind til systemet, og hvordan det er sikret m.m.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.