mboost-dp1

Lenovo onsite garanti

Gå til bund
Gravatar #1 - coday
20. sep. 2009 10:07
Hej da min computer har fået flere fejl som jeg kommer nærmere ind på, så vil jeg gerne vide hvad lenovos onsite garanti dækker?

Det drejer sig om en Thinkpad T61p med 3 års onsite garenti, hvor de 2 første år er gået.

Det der er i vejen er:
1) Der er en rød vertikal linje nedover skærmen, går ud fra at det er pixel fejl da den kan ændre farve alt efter hvad skræmen viser..

2) Når skræmen tænder og eller skifter opløsning så bliver skærmen helt flimeret og man kan ikke se noget før der er gået 5sek.

3) Hvis jeg retter skærmen op eller ned så er der en risiko for skærmen bliver helt flimeret men det er ikke noget der går væk med mindre man køre skærmen op og ned nogle gange..
Gravatar #2 - XorpiZ
20. sep. 2009 10:10
Så vidt jeg kan se, så er det en 3 års garanti, der dækker alle fejl.

Og eftersom din skærm ikke har det supergodt, så burde det blive dækket af deres garanti. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til dem i morgen og høre dem ad.
Gravatar #3 - themuss
20. sep. 2009 10:13
du skal skynde dig at ringe til dem, de skal komme forbi og skifte det der ikke virker, medmindre det er helt og aldeles selvforskyldt..

Jeg har allerede fået skiftet skærm og hængsler...
Gravatar #4 - <3Thinkpads
20. sep. 2009 10:52
Det lyder som at det bliver dækket ihvertfald. Så ring til dem mandag, de plejer at være superhurtige til at komme ud. Jeg fik skiftet et køleelement + en rensning på under 24timer.
Gravatar #5 - themuss
20. sep. 2009 10:58
#4 De unskyldte mange gange over for mig, fordi de ikke kunne komme dagen efter, men først to dage efter. :)

Det er en fantastisk service.
Gravatar #6 - coday
20. sep. 2009 11:03
Tak alle sammen i har givet mig håb :)
Prøver at ringe en gang i morgen..
Gravatar #7 - zacho
20. sep. 2009 11:09
Har alle Thinkpads onsite garanti? Eller er det noget man skal købe ved siden af?
Gravatar #8 - themuss
20. sep. 2009 11:34
#7 Det kmmer an på hvor du køber dem... Hos laptops.dk skal man feks tilkøbe onsite-garanti.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login