mboost-dp1
Lenovo onsite garanti
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej da min computer har fået flere fejl som jeg kommer nærmere ind på, så vil jeg gerne vide hvad lenovos onsite garanti dækker?
Det drejer sig om en Thinkpad T61p med 3 års onsite garenti, hvor de 2 første år er gået.
Det der er i vejen er:
1) Der er en rød vertikal linje nedover skærmen, går ud fra at det er pixel fejl da den kan ændre farve alt efter hvad skræmen viser..
2) Når skræmen tænder og eller skifter opløsning så bliver skærmen helt flimeret og man kan ikke se noget før der er gået 5sek.
3) Hvis jeg retter skærmen op eller ned så er der en risiko for skærmen bliver helt flimeret men det er ikke noget der går væk med mindre man køre skærmen op og ned nogle gange..
Det drejer sig om en Thinkpad T61p med 3 års onsite garenti, hvor de 2 første år er gået.
Det der er i vejen er:
1) Der er en rød vertikal linje nedover skærmen, går ud fra at det er pixel fejl da den kan ændre farve alt efter hvad skræmen viser..
2) Når skræmen tænder og eller skifter opløsning så bliver skærmen helt flimeret og man kan ikke se noget før der er gået 5sek.
3) Hvis jeg retter skærmen op eller ned så er der en risiko for skærmen bliver helt flimeret men det er ikke noget der går væk med mindre man køre skærmen op og ned nogle gange..
Det lyder som at det bliver dækket ihvertfald. Så ring til dem mandag, de plejer at være superhurtige til at komme ud. Jeg fik skiftet et køleelement + en rensning på under 24timer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.