mboost-dp1

Linksys WRT610N certifikat??

Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
2. feb. 2009 07:21
Hej, jeg har lige installeret en linksys WRT610N trådløs router. Når jeg prøver at logge på det trådløse får jeg følgende meddelelse.

http://munda.dk/wireless.jpg

jeg har ikke den store erfaring med opsætning af netværk men har dog prøvet det et par gange. Har aldrig set denne meddelelse før, samme problem opstår også på en WinXp pc jeg har kørende. Håber i kan hjælpe på forhånd tak!
Gravatar #2 - zin
2. feb. 2009 07:25
#1: "Fejlen" kommer sandsynligvis fordi routeren benytter et selv-signeret certifikat. De fleste browsere vil se dette som et sikkerhedsbrud da CA'en (Certificate Authority'en) ikke er kendt af browseren. Så vidt jeg kan tyde på IE's behandling af problemet skal du, for at komme videre, vælge den første mulighed (Installer eller vælg yderligere logonoplysninger).

Det kunne også være fordi du skal bruge WRT'ens standard username/password (efter som den er helt ny). De burde stå i manualen.
Gravatar #3 - slemmebirk
2. feb. 2009 07:28
Jeg prøver at rode lidt med det :) tak for hjælpen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login