mboost-dp1
Linux - åben vindue udne dekorationer.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er der ikke en der kender et trick til at åbne et vindue fra prompten fx mplayer, uden decorationer. Noget ala :
gtk-hide-decorations mplayer /min/film.avi
el.
set show_window_decorations=0
mplayer /min/film.avi
edit: I må undskylde det kommer lige her op til jul.
gtk-hide-decorations mplayer /min/film.avi
el.
set show_window_decorations=0
mplayer /min/film.avi
edit: I må undskylde det kommer lige her op til jul.
Har du andre vinduer åbne samtidig?
I gamle dage kunne man bare dræbe sin window manager, og så starte sit program, der så ville blive vist på den grå X baggrund. Jeg ved ikke om det stadig er muligt, med alle de fancy ting der er kommet siden jeg sidst brugte Linux.
Hvis du fortalte os hvad det skulle bruges til, kunne det også være at der var en der havde en anden løsning på dit problem...
I gamle dage kunne man bare dræbe sin window manager, og så starte sit program, der så ville blive vist på den grå X baggrund. Jeg ved ikke om det stadig er muligt, med alle de fancy ting der er kommet siden jeg sidst brugte Linux.
Hvis du fortalte os hvad det skulle bruges til, kunne det også være at der var en der havde en anden løsning på dit problem...
TullejR har ret, det kommer meget an på window manageren.
I KDE4 kan mangle sætte "no border" på et vindue ved at trykke Alt+F3 og under "Advanced" i den menu der åbnes vælger "no borders".
Jeg ved ikke, hvordan man slår det til når programmet starter.
Og jeg aner ikke hvordan man med andre window managere end KDEs.
I KDE4 kan mangle sætte "no border" på et vindue ved at trykke Alt+F3 og under "Advanced" i den menu der åbnes vælger "no borders".
Jeg ved ikke, hvordan man slår det til når programmet starter.
Og jeg aner ikke hvordan man med andre window managere end KDEs.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.