mboost-dp1

Luk computeren i vista

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
13. nov. 2008 09:09
Sidder ved en vista home premium spand og vil ændre på måden man lukker maskinen.

Trykker man start er der en knap med et sluk-ikon, men den gemmer sæsionen og sætter maskinen i strømsparende tilstand. Lidt til højre fra denne knap er der en vil der åbner en mindre menu hvor jeg bl.a. kan lukke maskinen.

Kan knappen med sluk-ikonet ikke blive til en "luk-maskinen"-knap?

Edit:

Glem det, google blev min ven. Problem solved.
Gravatar #2 - Du3-
13. nov. 2008 09:24
Hvorfor skal du være så hurtig med edit funktionen? :P Har nemlig svaret liggende i et word dokument, troede jeg sku lege klog! :P Men hvis der er andre der vil have metoden, så bare skriv :)
Gravatar #3 - freesoft
13. nov. 2008 18:07
Et link, eller beskrivelse af din løsning tror jeg der mange der vil blive glade for. Det er ikke noget mere irriterende end at finde nogle der skriver de selv fandt ud af det, og så ikke skriver hvad de gjorde ;-)

Det må du meget gerne :-)

Jeg bruger ikke selv Vista endnu, men den der knap vil jeg nok gerne ændre når den tid kommer :-)
Gravatar #4 - Bornslippy
13. nov. 2008 20:08
Du går ind i avanceret "power options" der inde kan du ændre funktionen på Start menu powerbutton.

Lavede lige en lille screenshot af den

EDIT:
Haha så ikke lige du havde løst det. DO'H!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login